La granja abandonada que crema a Vinebre podria amagar una plantació de marihuana

Els Mossos faran la inspecció ocular quan es reduïsca la toxicitat dels fums del sostre d'amiant cremat

Publicat el 03 d’agost de 2023 a les 15:35
Actualitzat el 03 d’agost de 2023 a les 17:44
La granja abandonada i en desús que s'ha incendiat a Vinebre podria amagar una plantació de marihuana a l'interior. Segons els indicis recollits, el foc s'hauria originat en la instal·lació elèctrica de l'explotació, possiblement il·legal. Els Mossos d'Esquadra hauran d'esperar unes hores per poder accedir a l'interior de la infraestructura ramadera i fer la inspecció ocular perquè el sostre que ha cremat és d'amiant i la toxicitat és molt alta. No es descarta requerir equips especials per poder entrar. Els cossos de seguretat i emergències han vist com dos homes sortien corrents de la granja i fugien.

Els Bombers de la Generalitat han rebut un avís d'incendi quan faltaven cinc minuts per a les dos del migdia d'aquest dijous. El foc s'ha originat molt a prop de la carretera C-12 a Ascó. De fet, es concreta que hauria començat en la granja abandonada que es troba al terme municipal de Vinebre. Fins a dotze dotacions terrestres dels Bombers de la Generalitat i dos aèries s'han desplaçat fins al lloc. El foc no s'ha propagat per la vegetació forestal ni ha calgut tallar el trànsit de la via.
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google