La Fatarella té un dels deu projectes de comunitat energètica de Catalunya que rebran finançament del Ministeri per a la Transició Ecològica. Són projectes impulsats per 860 persones, petites i mitjanes empreses i entitats locals i mobilitzaran una inversió de 3,3 milions d'euros. El Ministeri ha presentat a Barcelona els resultats de la primera convocatòria d'ajuts per a projectes pilot de petites comunitats energètiques –d'una menor a 1 MEUR-. El 60% dels projectes seleccionats són multicomponent -inclouen dos tipus de tecnologia-, i permetran instal·lar 3MW de potència fotovoltaica, 114 kW d'aerotèrmica, 22 kW d'emmagatzematge energètic i 27 nous punts de recàrrega de vehicles elèctrics.
La Comunitat Energètica de la Fatarella compta amb 53 membres i preveu instal·lar una planta solar sobre la teulada de la Cooperativa Agrícola Sant Isidre.
La Fatarella rebrà finançament de l'Estat per a un projecte de comunitat energètica
El Ministeri invertirà 3,3 MEUR en deu projectes impulsat per 800 persones, pimes i entitats locals
- Es preveu instal·lar una planta solar sobre la teulada de la Cooperativa Agrícola Sant Isidre. -
- Google maps
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de juny de 2022 a
les 19:18
Actualitzat el
22 de juny de 2022 a les
19:29
Et pot interessar
-
Societat
Amposta formalitza un conveni per fomentar activitats educatives, socials i esportives inclusives
-
Societat
Joventut presenta a Benifallet el PNJCat 2030, el nou full de ruta de les polítiques juvenils
-
Societat
Segueix Aguaita a Google: així pots escollir-nos com la teva font preferida per no perdre't cap informació de les Terres de l'Ebre
-
Societat
La regió policial reconeix la tasca i el compromís dels agents de les Terres de l’Ebre
-
Societat
El govern fa una crida als ajuntaments ebrencs a elaborar plans locals d’impuls al català
-
Societat
L'Estat aboca 20.000 metres cúbics de sorra a l'illa de Buda per reparar els danys del temporal
