Prop d’un centenar d’ajuntaments, entitats municipals descentralitzades i consells comarcals de la demarcació s’han adherit a la compra conjunta d’Equips de Protecció Individual, coordinada per la Diputació de Tarragona. És la primera vegada que la institució supramunicipal oferix estos servei, que té com a objectiu alleugerir la càrrega econòmica dels ajuntaments i fer-los estalviar temps i recursos, alhora que vol donar resposta a les peticions del món local per tal de minimitzar els efectes de la crisi sanitària generada per la COVID-19.
Els ens locals de les Terres de l’Ebre, Camp de Tarragona i el Baix Penedès que han sol·licitat adherir-se a la compra agregada total de 396.643,30€ euros rebran, a partir d’este dilluns, mascaretes (FFP2 i quirúrgiques), guants, solució hidroalcohòlica, bates, bussos i ulleres per un valor total de330.917,90 €; la resta correspon a material per a la Diputació de Tarragona, un total de 65.725,4 €. La distribució del material la realitzen aquests dies treballadors i treballadores de la Diputació de Tarragona de manera directa als ajuntaments i als consells comarcals, abans de la progressiva incorporació d’empleats públics, d’acord amb els plans de retorn dels ens locals.
D’altra banda, la Diputació de Tarragona va distribuir, a través dels consells comarcals, un total de 55.000 mascaretes quirúrgiques procedents de la delegació del Govern de l’Estat. El material es va fer arribar tant als consells comarcals com als ajuntaments de menys de 20.000 habitants de les Terres de l’Ebre, Camp de Tarragona i el Baix Penedès.
La Diputació facilita als ajuntaments la compra d’Equips de Protecció Individual contra la Covid-19
És la primera vegada que la institució ofereix aquest servei, que a més d’alleugerir la càrrega econòmica dels ajuntaments, els permet estalviar temps i recursos
ARA A PORTADA
-
ERC trasllada al Senat el caos ferroviari a les Terres de l’Ebre i exigeix responsabilitats Redacció
-
Renfe habilita busos des de Tarragona amb parada a l'Ametlla de Mar i l'Aldea per connectar amb València Redacció
-
Unió de Pagesos alerta de més acords comercials de la UE que amenacen l'arròs i els cítrics Redacció
-
-
Noves inspeccions en marxa per garantir la seguretat de Rodalies i calmar els maquinistes M. Orts | G. Delso | M. Descals | N. Pinyol
Publicat el 19 de maig de 2020 a les 18:18
Actualitzat el 19 de maig de 2020 a les 18:29
Et pot interessar
-
Societat
Amposta inicia la recuperació de l’antiga sèquia mare per evitar inundacions als Ullals de Baltasar
-
Societat
L’Hospital Verge de la Cinta tanca el 2025 amb una tendència positiva de les llistes d’espera
-
Societat
Carlos Tobar és el nou director-gerent de l'Hospital Comarcal d'Amposta després de la renúncia de Maria José Rallo
-
Societat
Móra d'Ebre escull la climatització de l’escola Lluís Viñas en els primers pressupostos participatius
-
Societat
El trencament del Trabucador deixa Infosa sense accés i obliga a aturar l’activitat
-
Societat
Estacions de tren desertes i més busos entre l’Ebre i Barcelona
