L'1 de setembre de 2021 les pluges torrencials van causar al municipi d'Alcanar greus desperfectes materials en béns i serveis de titularitat municipal, per la qual cosa des de la regidoria d'Urbanisme s'ha considerat necessari tramitar la petició per al rescabalament dels desperfectes causats pel temporal. Arran d'estes pluges, Alcanar va ser declarat pel Consell de Ministres com a municipi afectat per una emergència de protecció civil (ZAEPC), anteriorment denominada zona catastròfica, com a conseqüència de les inundacions produïdes.
Per este motiu es va sol·licitar a la Diputació de Tarragona un ajut per a les despeses derivades dels fenòmens meteorològics excepcionals amb justificació de la tramitació d'emergència, per raó dels danys en béns i serveis soferts pel temporal de setembre de 2021.
Ara, més d'un any després dels aiguats que va sacsejar Alcanar, la Diputació de Tarragona ha atorgat una subvenció amb un import de 80.000 € per a actuacions de restabliment de béns i serveis.
L'import concedit es destinarà a fer front a les despeses derivades de les diferents actuacions que s'han executat per tal de restablir els béns i serveis municipals afectats pels aiguats de l'1 de setembre de 2021 i que engloben des dels treballs urgents de neteja i restabliment de la circulació viària.
La Diputació de Tarragona atorga una subvenció de 80.000 € a l'Ajuntament d'Alcanar pels aiguats del 2021
L'import es destinarà a fer front a actuacions que s'han executat per tal de restablir els béns i serveis municipals afectats
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de novembre de 2022 a
les 19:49
Actualitzat el
02 de novembre de 2022 a les
19:59
Et pot interessar
-
Societat
La Marató de Donants de Sang arriba a Tortosa els dies 25 i 26 de març
-
Societat
Educació busca la complicitat dels directors de centres ebrencs per desplegar l’acord amb CCOO i UGT
-
Societat
En marxa, de nou, el servei de canguratge municipal d'Amposta
-
Societat
«Ets un Solet», la nova campanya per dinamitzar el comerç d'Alcanar
-
Societat
Eurecat Amposta crearà la primera gran escultura de plantes per a papallones i pol·linitzadors de l'Ebre
-
Societat
El PSC assegura que el Govern treballa per ubicar temporalment l’helicòpter del SEM a la Ribera d’Ebre
