La Diputació de Tarragona ha concedit els ajuts per a microempreses i professionals autònoms de l'àmbit de la cultura que va convocar al setembre, amb l'objectiu de mitigar els efectes de la Covid-19 i impulsar l'activitat en este sector. La convocatòria ha tingut 152 sol·licitants, de les quals se'n subvencionarà 122 amb una partida de 902.401 euros de la subvenció. La resta incomplien els requisits de la convocatòria. L'ajut s'ha dirigit a les arts escèniques, plàstiques i visuals, la cultura popular i tradicional, l'artesania, la llengua o la literatura, la producció editorial i la difusió del patrimoni cultural, entre altres.
La convocatòria estava oberta a professionals i empreses de fins a 10 treballadors, amb seu fiscal a la demarcació de Tarragona i dedicats al sector cultural com a activitat principal. Van quedar excloses de la convocatòria les empreses que facturen més de 500.000 euros anuals i també les entitats culturals, esportives i socials sense ànim de lucre, així com les fundacions, ja que poden acollir-se a altres línies de suport de la Diputació de Tarragona.
Estos ajuts específics s'han convocat per primera vegada atès el context actual, "per reforçar i atendre de manera adient les necessitats actuals del sector cultural, un dels que pateix més les conseqüències de la crisi". La Diputació de Tarragona preveu donar continuïtat a estes ajudes amb una nova convocatòria l'any 2021.
La Diputació de Tarragona atorga 900.000 euros d'ajuts a microempreses i autònoms de la Cultura
La subvenció arribarà a 122 sol·licitants i la institució preveu obrir una nova convocatòria l'any que ve
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament d'Amposta reformula els contractes de neteja i jardineria després d’anys de queixes veïnals Redacció
-
El Ministeri de Transports investiga els despreniments al pont de les Arcades de Móra d'Ebre Redacció
-
-
El ple de Tortosa denuncia la manca de seguretat, fiabilitat i qualitat del servei de Rodalies Redacció
-
Alcanar executarà la naturalització del barranc de Sant Jaume per «retornar l'espai hidràulic a l'aigua» Joan Navarro
Publicat el
23 de desembre de 2020 a
les 20:24
Actualitzat el
23 de desembre de 2020 a les
20:34
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Tortosa convoca la 2a edició dels Premis 8M a les Dones Tortosines
-
Societat
Les XIII Jornades Gastronòmiques de la Galera de les Terres de l'Ebre arranquen el 6 de febrer
-
Societat
L'hospital Verge de la Cinta presenta candidatura per obtenir la Creu de Sant Jordi
-
Societat
Ulldecona inicia la licitació de les obres d’arranjament de camins rurals per 900.000 euros
-
Societat
El Govern de l'Estat torna a iniciar el procés per delimitar el terme municipal de Deltebre
-
Societat
Oberta en horari nocturn la línia Barcelona-Sant Vicenç de Calders per Vilanova per als trens de mercaderies
