Joves d’Esquerra Verda ha pres part en la defensa d’un transport sanitari digne per a les Terres de l’Ebre. La formació van aprovar en la XIII Assemblea Nacional, celebrada dissabte passat, la resolució presentada per JEV Terres de l’Ebre que rebutja “el model de transport sanitari instaurat al novembre del 2015 pel canvi de l'empresa adjudicatària del servei d'ambulàncies”. “Exigim que es recupere els serveis retallats que podrien suposar greus perills per a la vida dels qui requerixen estos serveis”, enfatitzen.
En la mateixa resolució, les ‘joventuts’ remarquen els principals serveis que s’han retallat i que demanen que es recuperen. Concretament, reivindiquen l’ambulància de suport vital bàsic (SVB) d’Amposta i Sant Jaume d’Enveja; l’ambulància de suport vital avançat medicalitzada 24 hores de l’Ametlla de Mar; l’horari complet de les ambulàncies de Xerta i Batea i també el metge de l’ambulància medicalitzada amb base a Móra d’Ebre.
Seguidament, els joves ecosocialistes insten al Govern a estudiar la possibilitat que els centres d’atenció primària i els consultoris locals tornen a funcionar amb l’horari i els serveis adequats.
Finalment, els Joves d’Esquerra Verda reafirmen tot el seu suport a la Plataforma Salvem les ambulàncies de les Terres de l’Ebre sumant-se a les seues reivindicacions.
Joves inconformistes
Joves d’Esquerra Verda es definix com “una agrupació que aplega gent jove amb un tret comú: un inconformisme que, des dels valors de la igualtat, l’ecologisme, la solidaritat i el republicanisme i l’alter globalització, cerca una transformació possible i necessària de la societat”.
Els joves d’Iniciativa per Catalunya Verds a les Terres de l’Ebre troben en esta agrupació “un mitjà a través del qual fer possible el canvi social al territori”, afirmen en un comunicat.
Joves d’Esquerra Verda pren part en la defensa d’un transport sanitari digne per a les Terres de l’Ebre
Societat
L'Assemblea Nacional de l'agrupació aprova una resolució de de JEV Terres de l'Ebre que rebutja el model actual
ARA A PORTADA
-
Economia Tortosa surt de la zona tensa residencial però alerta que la problemàtica d'accés a l'habitatge continua ACN
-
Societat Alcanar recupera l’entorn natural de la Torre del Moro després de restaurar l’antiga pedrera Joan Navarro
-
Societat Correfocs, gegants i focs artificials: la ciència que s'amaga darrere de la Festa de la Cinta Joan Navarro
-
-
Cultura La Ràpita omple el setembre de cultura amb una nova edició de les Jornades Culturals Joan Navarro
Publicat el
12 de maig de 2016 a
les 19:40
Actualitzat el
12 de maig de 2016 a les
19:43
Et pot interessar
-
Societat
L'eclipsi vora el mar: «Una experiència així s'ha de viure des d'un lloc espectacular»
-
Societat
«He sentit una sensació com que s’acabava el món»
-
Societat
Cuines solars, telescopis i jocs de taula per omplir la llarga espera al Trabucador
-
Societat
Roquetes es reivindica com a punt de trobada científica en el dia de l’eclipsi
-
Societat
Ian Barroeta: de la Ràpita a una final mundial de tennis
-
Societat
La Fatarella, xafarranxo endreçat per viure a fons l'eclipsi
