El proper dissabte, des de les 18 i fins les 22h es durà a terme a l’Ermita de la Pietat d’Ulldecona una acció artística sota el nom de “L’invisible Rupestre”, a càrrec de Josep Redó i Laia Ortiz. Es tracta d'una activitat emmarcada en el cicle “Ebre, Art & Patrimoni” impulsat pel Museu de les Terres de l’Ebre.
La proposta és una intervenció permanent a les parets de l’Ermita, només visible amb llum ultraviolada, acompanyada d’una jornada intensiva amb diferents tallers de creació relacionats amb la il·lustració i l’Art Rupestre.
L’acte es troba també dins la programació de celebració del 20è aniversari de la declaració de Patrimoni Mundial per part de la UNESCO de l’art rupestre llevantí.
Entre les activitats del proper dissabte 15 de setembre hi ha una visita de context als Abrics 1 i 4 del Conjunt Rupestre; en una de les sales de l'Ermita es farà una intervenció in-situ de pintura d’Art Rupestre Invisible contemporani a càrrec de Laia Ortiz i Josep Redó. L’acció anirà acompanyada de l’audició de l’obra de música electrònica experimental composada per Vicent Fibla i Adrià Grandia a partir del Conjunt Rupestre de la Serra de Godall.
A la porxada de davant l’Església, es farà un taller d’estampat de samarretes amb motius rupestres ; a la zona de les barbacoes, degustació experimental de cuina inspirada en el context cronològic i la temàtica del Conjunt Rupestre de la Serra de Godall.
Josep Redó i Laia Ortiz porten «L'invisible Rupestre» a l'Ermita de la Pietat d'Ulldecona
Es tracta d'una activitat emmarcada en el cicle “Ebre, Art & Patrimoni” impulsat pel Museu de les Terres de l’Ebre
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de setembre de 2018 a les 13:46
Actualitzat el 10 de setembre de 2018 a les 13:59
Et pot interessar
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats
-
Societat Ascó II inicia el 30è cicle d’operació després d’una parada amb més de 13.500 ordres de treball
-
Societat El port esportiu de les Cases d’Alcanar queda buit i el Club Nàutic denuncia «engany i marginació»
-
Societat Investiguen per prevaricació Joan Alginet, expresident del Consorci d’Aigües de Tarragona
-
Societat Tortosa activa un procés participatiu per repensar la plaça Francesc Macià de Ferreries