En marxa un dispositiu policial a la demarcació de Tarragona contra un grup criminal investigat per tràfic de drogues, falsificació de moneda, tinença d'armes de foc i pertinença a grup organitzat.
Es tracta d'un operatiu conjunt entre els Mossos d'Esquadra i la Guàrdia Civil. Segons informen, hi ha 150 efectius desplegats i s'estan fent entrades i escorcolls en diversos municipis de la demarcació, entre ells el Morell, Reus, Móra la Nova i Mont-roig del Camp. També s'està fent una entrada al Prat de Llobregat (Baix Llobregat). La investigació és una derivada del cas 'Sentinel', desplegat el mes de setembre del 2022.
En el dispositiu policial hi participen, per part de Mossos, efectius del Grup Especial d'Intervenció (GEI), de la Divisió d'Investigació Criminal (DIC), i també de la Policia Científica i Canina. Per part de Guàrdia Civil, hi participen grups d'assalt i de la Canina.
La investigació està sota secret d’actuacions.
Investiguen un grup criminal a Móra la Nova per tràfic de drogues i falsificació de moneda
Participen 150 efectius dels Mossos d'Esquadra i la Guàrdia Civil i s'estan fent entrades a diversos municipis
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de març de 2024 a
les 08:47
Actualitzat el
13 de març de 2024 a les
09:43
Et pot interessar
-
Societat
El nou Pla d’Emergència per Sequera del CAT preveu restriccions en episodis de manca d’aigua
-
Societat
Més d'un miler de mestres ebrencs surten al carrer per rebutjar «el pacte de la vergonya»
-
Societat
La vaga educativa arriba a l’Ebre amb una marxa lenta i crítiques al Govern
-
Societat
Arranca un nou cicle dels Pressupostos Participatius a Tortosa amb àgores ciutadanes
-
Societat Costes invertirà 1,4 milions en obres d'emergència a l'Illa de Buda i Calafell
-
Societat
La Marató de Donants de Sang arriba a Tortosa els dies 25 i 26 de març
