Quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat han aconseguit donar per controlat fa uns minuts un incendi que s’ha declarat a les 18.00 hores al costat de l’autopista AP-7, al terme municipal de Freginals. Segons han informat els Bombers, el foc hauria estat provocat per un vehicle que s’ha sobreescalfat i, després que el conductor s’aturés al voral, s’ha cremat, sense provocar ferits.
El foc s’ha escampat per la vegetació de la vora, bàsicament matolls, i ha cremat mitja hectàrea. Una densa columna de fum negre es podia veure a diversos quilòmetres de distància. Inicialment la via ha quedat tallada en els dos sentits de la marxa, fet que ha provocat retencions, i a hores d’ara la via s’ha reobert en sentit nord i resta tallada a la circulació en sentit sud.
Incendi a l’AP-7 a Freginals en cremar-se un vehicle que s'ha aturat al voral
El foc ja està controlat i ha afectat mitjà hectàrea de matolls
- La densa columna de fum negre es podia observar a diversos quilòmetres de distància. -
- (via @elfemeh)
ARA A PORTADA
-
Un nadó de Roquetes és el primer nascut el 2026 a les Terres de l'Ebre, a l'hospital de Tortosa Verge de la Cinta Redacció
-
-
L’Ajuntament de Deltebre inicia la resolució del conveni de cessió de l’Obrador amb Roberto Olivan Redacció
-
Deltebre modificarà el POUM per incorporar 400 habitatges d'edificis inacabats al mercat immobiliari Redacció
-
Tortosa comença a captar l'atenció d'inversors foranis esperonats pel Pla de Barris per rehabilitat cases al nucli antic Redacció
Publicat el 08 d’agost de 2016 a les 18:59
Actualitzat el 08 d’agost de 2016 a les 19:04
Et pot interessar
-
Societat
Cavalcades de Reis 2026 a les Terres de l'Ebre
-
Societat
L’Ajuntament d'Alcanar asfaltarà l'avinguda Montsià Mar d’Alcanar Platja
-
Societat
Adjudicades quatre caselles ara buides de l'exterior del mercat de Tortosa
-
Societat
La Ventafocs protagonitza el cartell de la Cavalcada de Reis de Tortosa
-
Societat
El Parc Natural dels Ports allibera els primers vuit exemplars de voltor negre
-
Societat
La Ràpita tindrà un nou institut entre 2028 i 2029 amb capacitat per 825 alumnes
