Impulsen la promoció turística de les Terres de l'Ebre amb el conveni Córner

Prop d'una vintena d'ens públics i privats participaran en fires nacionals, estatals i internacionals i faran accions publicitàries

Signants del conveni Córner per promoure el turisme a les Terres de l'Ebre
Signants del conveni Córner per promoure el turisme a les Terres de l'Ebre | Diputació de Tarragona
Aguaita.cat
09 de febrer del 2022
Actualitzat a les 19:04h
La Diputació de Tarragona ha impulsat la 14a edició del conveni Córner de les Terres de l'Ebre. Engunay, l'acord preveu la participació conjunta de 18 institucions públiques i privades, entre elles ajuntaments, consells comarcals, patronats o associacions, a sis fires nacionals, estatals i internacionals. El conveni també inclou altres accions de publicitat. L'actuació contempla una inversió global de 129.450 d'euros. La Diputació  n'assumirà 99.750.

La presentació del conveni Córner s'ha fet este dimecres a l'Antic Escorxador de Tortosa, actual seu de Turisme i del Museu de la ciutat. En l'acte, la presidenta de la Diputació, Noemí Llauradó, ha assegurat que es tracta d'un acord "pioner", el qual ha esdevingut un "referent" en l'àmbit turístic i un "model a seguir".

Per la seua banda, la presidenta del Patronat de Turisme de l'ens supramunicipal, Meritxell Roigé, ha assenyalat que l'objectiu del Córner és sumar esforços i estratègies per tal de "traslladar" als potencials turistes la "gran diversitat i riquesa" de la destinació ebrenca.

Presència als principals mercats estatals i internacionals

Els signants participaran en les fires Navartur, a Pamplona; B-Travel, adreçada al públic català; Fitur, de Madrid, i també en fires de producte: la Fio de Monfragüe, la Falsterboo a Suècia i la Delta Birding Festival, a les Terres de l'Ebre. Inicialment, també preveien assisitir a la Fiets en Wandelbeurs, a Utrecht, i a l'Adventure Travel Show, a Londres -totes dues especialitzades en cicloturisme, turisme actiu i natura-, però estes s'han cancel·lat.

Pel que fa a les accions de comunicació i màrqueting, es farà promoció als mercats català i espanyol. En concret, al mercat espanyol es realitzarà una campanya multicanal al País Basc, Aragó, Navarra, Madrid i el País Valencià

Gairebé una vintena d'ens públics i privats signen l'acord

Els signants de l’acord per aquest any són els ajuntaments d'Alcanar, l’Aldea, l’Ametlla de Mar, l’Ampolla, Amposta, Ascó, Deltebre, la Ràpita i de la Sénia, així com la EMD de Jesús; els consells comarcals de la Terra Alta i de la Ribera d’Ebre, les i associacions empresarials Federació Empresarial d'Hostaleria i Turisme de Tarragona, Cambra Oficial de Comerç Indústria Serveis i Navegació de Tortosa, Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, Associació d’Empresaris d’Hosteleria de la Província de Tarragona, Associació d’Hotels de la Província de Tarragona, i el Patronat de Turisme de la Diputació.