L'administració de la societat mercantil Gestió Sanitària i Assistencial de Tortosa ha acordat avui la cessió temporal amb ús públic de caràcter sociocultural, turístic o de servei públic de la finca on està situat el balneari del Porcar a favor de l'Ajuntament de Tortosa. També s'ha acordat autoritzar l'Ajuntament a la realització de les obres necessàries per a restaurar i rehabilitar este immoble situat al barri de Remolins.
Esta cessió temporal ha estat necessària perquè l'Ajuntament puga concórrer com a sol·licitant en futures convocatòries de concessió de subvencions per part de les diferents administracions públiques, ja que si l'Ajuntament no és el titular de la finca no es pot fer la corresponent petició de subvenció per millorar la conservació del patrimoni de béns immobles.
Per tal d'aprovar la cessió, la societat GESAT ha sol·licitat un informe econòmic, un informe que és favorable perquè el patrimoni net de la societat quedarà per sobre del límit del 50% del seu capital social. Concretament, serà de 190.000 euros, el qual representa un 316% sobre l'import del capital social de l'entitat. A més aquesta cessió es pot compensar amb una aportació dinerària per part de l'Ajuntament o bé amb la cessió d'una altra finca.
Finalment, l'informe econòmic que fa referència a la baixa de l'actiu de GESAT alerta que la previsió de tancament de l'exercici econòmic d'aquesta societat és de -1,8 milions d'euros en data de juny de 2023, una previsió de pèrdues fruit de la gestió de l'anterior consell d'administració presidit per Meritxell Roigé.
GESAT aprova la cessió de la finca del balneari del Porcar a l'Ajuntament de Tortosa durant 50 anys
L'informe econòmic és favorable perquè el patrimoni net de la societat es mantindrà a final d'any per sobre del límit del 50% del seu capital social
- El Balneari del Porcar es troba al barri de Remolins, a Tortosa -
- Ajuntament de Tortosa
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’agost de 2023 a les 09:34
Actualitzat el 30 d’agost de 2023 a les 09:41
Et pot interessar
-
Societat
L'IDECE i el CERM alliberen 44 esturions al riu Ebre per recuperar l'espècie
-
Societat
Trens Dignes tallarà dissabte la rotonda d'accés a l'AP7 a l'Aldea per exigir millores a les Terres de l'Ebre
-
Societat
Tortosa destina més de 93.000 euros a l'adequació del pavelló firal de Remolins i el Parc de la Fira
-
Societat
La Ràpita renova el parc mòbil amb l'adquisició de set vehicles elèctrics
-
Societat
Amposta engega el Pla de Foment de la Lectura per impulsar l’hàbit lector
-
Societat
Roquetes tanca la Fira de Nadal amb una injecció econòmica al comerç local superior als 30.000 euros
