L'Ajuntament de Gandesa i el Ministeri de Transports han acordat millorar el tram urbà de l'N-420, amb nous semàfors, passos de vianants i altres elements, per reforçar la seguretat i la permeabilitat de la via. La secretaria d'Infraestructures també s'ha compromès a construir una rotonda a la part nord de Gandesa, a la mateixa N-420, per millorar els accessos i reduir la sinistralitat. El projecte es començarà a redactar "aviat".
L'alcalde Carles Luz, acompanyat del diputat Ferran Bel, ha tancat estos acords en una reunió este dimecres amb el secretari general d'Infraestructures Xavier Flores. El Ministeri també ha de licitar enguany la redacció del projecte de la variant per treure el trànsit del centre de la capital de la Terra Alta.
Gandesa demana una nova rotonda i la millora del tram urbà de l'N-420
El Ministeri de Transports ha de licitar enguany la redacció del projecte de la variant de la capital terraltina
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de juny de 2022 a les 16:51
Actualitzat el 23 de juny de 2022 a les 16:59
Et pot interessar
-
Societat
El Col·legi d'Arquitectes construirà la seva nova seu a la plaça de l'Absis de Tortosa
-
Societat
AnimaNaturalis denuncia l'Ajuntament de la Ràpita per celebrar espectacles amb bous fora de les dates autoritzades
-
Societat
El Nadal arriba sense premi a les Terres de l’Ebre
-
Societat
Els premis IDECE guardonen Sergi Franch per la creació d'un sistema de cultiu d’arròs ecològic adaptat al delta de l'Ebre
-
Societat
Trens i Transports Dignes es mobilitza per reclamar millores en transport a les Terres de l'Ebre
-
Societat
El Govern anuncia que Tortosa tindrà un tercer pont entre Jesús i Remolins
