Estrambòtic cas el que van viure uns banyistes de la platja del Trabucador, al Delta de l’Ebre, este passat diumenge. Uns fets que van començar amb un possible ofegament i que va acabar amb l’home que s’estava ofegant a l’hospital comarcal d’Amposta i amb un company seu denunciat penalment per conduir sota els efectes de begudes alcohòliques, segons han confirmat els Mossos d’Esquadra a Aguaita.cat.
L’ensurt inicial va produir-se quan una banyista que es trobava al Trabucador va observar surant a l’aigua el cos d’una persona, segons ella mateixa ha explicat a este diari. “Un home que també estava a la platja va entrar ràpidament a l’aigua i el va treure, i vam començar a fer tasques de reanimació per veure si reaccionava”, ha apuntat esta veïna de la Ràpita que va presenciar els fets. Mentrestant, ella mateixa va trucar al Serveis d’Emergències Mèdiques quan, juntament amb altres usuaris de la platja, va observar atònita com els companys de la persona que s’ofegava el prenien ràpidament del terra, tot i estar mig inconscient, i l’arrossegaven fins a una furgoneta que va fugir a tota velocitat mentre els banyistes cridaven a la colla que esperessen l’assistència mèdica. Segons esta testimoni, els amics del noi mig ofegat, tots de nacionalitat paquistanesa, mostraven símptomes evidents d’embriaguesa, i així ho van explicar els testimonis als Mossos d’Esquadra que van acudir al lloc dels fets.
En este punt els agents van iniciar una recerca pel Delta per localitzar la furgoneta, d’aparença antiga, que havia fugit. Els Mossos van avisar també les Policies Locals de Deltebre, Sant Jaume d’Enveja i la Ràpita per coordinar la recerca. Segons han informat, al cap d’un temps van localitzar el vehicle quan circulava per la carretera TV-3405, entre Amposta i Sant Jaume d’Enveja. A l’interior hi havia nou persones, que mostraven evidències d’embriaguesa, entre les quals el noi mig ofegat, que estava conscient. Els Mossos van fer la prova d’alcoholèmia al conductor i va resultar una taxa d’alcohol d’1,21 miligrams per litre d’aire expirat. Davant d’este fet, van obrir diligències penals contra el conductor per un delicte contra la seguretat del trànsit, mentre l’home que s’ofegava a la platja va ser traslladat a l’hospital comarcal d’Amposta, aparentment greu, tot i que ja al centre hospitalari van comprovar que el seu estat no revestia la gravetat aparent inicial.
Fugen ebris en una furgoneta amb un company que s'ofegava a la platja del Trabucador
Els Mossos van localitzar el vehicle fugit amb 9 persones dins i van obrir diligències penals al conductor per circular sota els efectes de l'alcohol
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament d'Amposta reformula els contractes de neteja i jardineria després d’anys de queixes veïnals Redacció
-
El Ministeri de Transports investiga els despreniments al pont de les Arcades de Móra d'Ebre Redacció
-
El Museu del Ferrocarril de Móra la Nova obté la llicència que li permetrà operar trens històrics Redacció
-
-
El ple de Tortosa denuncia la manca de seguretat, fiabilitat i qualitat del servei de Rodalies Redacció
Publicat el
25 d’agost de 2020 a
les 17:15
Actualitzat el
25 d’agost de 2020 a les
17:26
Et pot interessar
-
Societat
Surten a licitació les obres per millorar el dic de recer del port de les Cases d'Alcanar
-
Societat
L'Ajuntament de Tortosa convoca la 2a edició dels Premis 8M a les Dones Tortosines
-
Societat
Les XIII Jornades Gastronòmiques de la Galera de les Terres de l'Ebre arranquen el 6 de febrer
-
Societat
L'hospital Verge de la Cinta presenta candidatura per obtenir la Creu de Sant Jordi
-
Societat
Ulldecona inicia la licitació de les obres d’arranjament de camins rurals per 900.000 euros
-
Societat
El Govern de l'Estat torna a iniciar el procés per delimitar el terme municipal de Deltebre
