ACTUALITZACIÓ : 18:10 hores: Una persona ferida greu
L'accident que ha tingut lloc esta tarda al pas de la C-12 per Benifallet ha estat una col·lisió frontal entre un turisme i una furgoneta. De moment es coneix que de resultes del sinistre n'ha resultat ferida greu la conductora del turisme, segons les primeres informacions del Servei Català de Trànsit. La via ha quedat tallada en els dos sentits i a hores d'ara hi treballen dos ambulàncies del Servei d'Emergències Mèdiques i cinc dotacions dels Mossos d'Esquadra.
INFORMACIÓ 17:47 hores: Tallada la C-12
El Servei Català de Trànsit ha informat que s’ha tallat completament la circulació per la C-12, a l’alçada del quilometre 39, al terme municipal de Benifallet, a conseqüència de la topada de dos vehicles. Segons sembla, es tractaria d’una col·lisió frontal i de moment no s’ha facilitat informació sobre si hi ha persones ferides.
ARA A PORTADA
-
Alcanar fixa objectius contra els aiguats en un any: basses de laminació i edificis fora dels barrancs Sílvia Berbís Morelló
-
El projecte Impetus impulsa solucions tècniques per adaptar el Delta de l'Ebre al canvi climàtic Redacció
-
-
Protecció Civil activa l'alerta del pla Inuncat per la previsió de pluges fortes a partir de la matinada Redacció
-
El govern espanyol destina 10,6 milions a conservar carreteres a les Terres de l'Ebre i el Camp de Tarragona Redacció
Publicat el 04 de novembre de 2015 a les 17:47
Actualitzat el 04 de novembre de 2015 a les 18:13
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa inicia la reurbanització de la plaça dels Dolors
-
Societat
El tècnic de Gandesa Rafel Navarro deixa el Barça femení de futbol per acceptar un nou repte
-
Societat
Roquetes inicia les obres de remodelació de l’Estadi Municipal
-
Societat
La Cooperativa Agrícola de Godall renaix després de la dana Alice
-
Societat
La CHE revisarà les dotacions de reg del Pla Hidrològic 2028-2033
-
Societat
Torna el festival solidari «Amposta amb cor» amb un tribut a Sabina i Serrat
