Una crema de rostolls que s’estava fent en una finca de Corbera d’Ebre va fer explotar aquest dimecres a la tarda de manera accidental un artefacte d’origen militar de la Guerra Civil, segons han informat els Mossos d’Esquadra. L’alta temperatura del foc hauria fet detonar l’artefacte, un projectil d’artilleria segons s'ha determinat per les restes que s’han trobat. Amb tot, cap persona en va resultar ferida.
Tècnics especialistes en desactivació d'explosius (TEDAX-NRBQ) dels Mossos d’Esquadra, conjuntament amb GEDEX de la Guàrdia Civil, van localitzar durant la supervisió de la finca agrícola altres restes d’artefactes militars reglamentaris.
Explota accidentalment un artefacte de la Guerra Civil arran d’una crema de rostolls en una finca a Corbera d’Ebre
Societat
Es tracta d'un projectil d'artilleria, segons han informat els Mossos d'Esquadra
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de febrer de 2018 a
les 19:57
Actualitzat el
15 de febrer de 2018 a les
20:11
Et pot interessar
-
Societat
«El ioga no és aconseguir una postura, és veure què ens passa quan no la podem fer»
-
Societat
Expacients d'un centre de desintoxicació de les Terres de l'Ebre denuncien humiliacions i coaccions
-
Societat
Relleu en bloc a la direcció de l’Institut Despuig de Tortosa arran del suspens de la directora en l’avaluació
-
Societat Un any i mig de presó i quatre d’inhabilitació: la petició de Fiscalia contra l’exalcalde d’Amposta Manel Ferré
-
Societat
Ser pansexual en un poble de 1.200 habitants: «Sents que has de donar la cara»
-
Societat
Compren l'antiga discoteca Metro al polígon de Tosses d'Amposta per fer-hi un centre de culte
