Els comitès d’empresa dels treballadors de les ambulàncies de les Terres de l’Ebre i el Camp de Tarragona han desconvocat la vaga prevista per Setmana Santa. L’aturada s’havia de fer entre el 10 i el 17 d’abril pels reiterats incompliments, segons els convocants, que no corregix la concessionària del servei, la UTE Egara-Lafuente, quan es complix gairebé un any i mig de la renovació del concurs del transport sanitari.
En un comunicat, els comitès comuniquen als treballadors que s’ha acceptat el preacord signat entre la part social i l’empresa al departament de Treball. En els punts del preacord destaca que la UTE es compromet al compliment de les bases del plec de condicions amb data límit al 31 de juliol i a no realitzar cap modificació substancial durant el 2017 en les condicions de treball, així com a iniciar un nou procediment en cas que es vulga modificar l’any vinent.
Els treballadors del transport sanitari de l'Ebre i Tarragona desconvoquen la vaga prevista per Setmana Santa
Accepten el preacord en què l’empresa es compromet al compliment de les bases del plec de condicions amb data límit al 31 de juliol
ARA A PORTADA
Publicat el
08 d’abril de 2017 a
les 20:27
Actualitzat el
08 d’abril de 2017 a les
20:29
Et pot interessar
-
Societat
Música, gegants i cultura popular: Roquetes viurà el primer intercanvi amb Saint Marcel sur Aude
-
Societat
Tortosa negocia integrar la Clínica Terres de l’Ebre i l’Hospital de Jesús a Salut Terres de l’Ebre
-
Societat
Estabilitzat l'incendi de vegetació a Vinebre que ha afectat 12 hectàrees
-
Societat
Els docents de l’Ebre ocupen l’Ajuntament de Tortosa i col·lapsen la ciutat
-
Societat
Una baldanada popular reuneix 200 docents de l’Ebre i el País Valencià al tall de l’N-340 a Vinaròs
-
Societat
La Reserva de la Biosfera de les Terres de l'Ebre defineix les bases del seu futur model
