Els Mossos van interceptar dissabte una festa il·legal a Amposta amb 29 persones. Després de rebre l'avís, diverses dotacions es van desplaçar fins a una masia, al camí del Carlets, on hi havia diversos vehicles aparcats i se sentia música. Després de localitzar el responsable de la festa, es va identificar la resta dels assistents, quatre dels quals eren menors d'edat. Els joves eren veïns de diversos municipis del Montsià, no duien mascareta i compartien pipes d'aigua per fumar. Tots han estat denunciats per infracció de les mesures de seguretat i prevenció sanitàries de la covid. Durant els escorcolls també es van trobar dues paperines de cocaïna i es va interposar les pertinents denúncies administratives per tinença de droga.
Els Mossos van rebre l'avís als volts de la mitjanit de dissabte a diumenge. La masia on se celebrava la festa està al camí del Carlets d'Amposta. Els agents van comprovar que hi havia una trentena de joves, consumint alcohol i fumant amb pipes d'aigua, i sense fer ús de la mascareta, el que suposava "un elevat risc de transmissió de la covid".
Després d'identificar a tots els assistents, quatre d'ells que eren menors d'edat van ser traslladats a la comissaria d'Amposta fins que els van recollir els seus pares o tutors legals. També diverses dotacions de Trànsit dels Mossos van anar fins a la masia per fer proves d'alcoholèmia i assegurar que cap dels joves conduís sota els efectes del alcohol. Finalment, tots els assistents a la festa van poder abandonar el lloc i marxar als seus domicilis.
Els Mossos enxampen una trentena de persones en una festa il·legal en una masia d'Amposta
Els joves no duien mascareta i compartien pipes d'aigua per a fumar

- Vehicle Mossos -
- Josep M Montaner
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’abril de 2021 a les 17:54
Actualitzat el 26 d’abril de 2021 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Paüls estrena un nou local per a la gent gran
-
Societat Nous descobriments arqueològics confirmen que l’Antic d’Amposta es va ocupar fa 2.700 anys
-
Societat Llum verda al projecte de la nova carretera entre la Ràpita i Poble Nou del Delta
-
Societat Nous serveis d'autobús entre Gandesa i pobles de la Terra Alta i més connexions amb Tortosa
-
Societat Què fer el cap de setmana de l'1 al 3 d'agost a les Terres de l'Ebre?
-
Societat Un vídeo en un acte juvenil incendia la política municipal al Perelló