Agents dels Mossos d’Esquadra van detenir el dia 16 de juny dos homes de 24 i 25 anys, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública.
Els fets van ocórrer el mateix dia 16, quan els agents van localitzar una plantació de marihuana en una finca rural ubicada al costat de la carretera N-420, al seu pas pel terme municipal de Móra d’Ebre (Ribera d’Ebre).
La plantació estava composada per 2.200 plantes de marihuana d’entre 5 i 40 centímetres d’alçada, les quals estaven plantades al costat de plantes de panís per tal que quedessen amagades per estes.
Arran de la recerca efectuada a l’interior de la finca, es va localitzar un petit magatzem on vivien dos homes que van resultar ser els encarregats de la plantació, per la qual cosa van quedar detinguts per un delicte contra la salut pública.
Els detinguts van passar a disposició del jutjat d’instrucció de Gandesa i es va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
4.200 plantes localitzades a Horta de Sant Joan
Pocs dies abans, el 10 de juny, una patrulla dels Mossos d’Esquadra va localitzar una plantació de 4.200 plantes de marihuana que estaven ubicades a l’interior del Parc Natural dels Ports, dins el terme municipal d’Horta de Sant Joan.
En esta ocasió el cultiu estava amagat en una zona de difícil accés, allunyat dels camins, envoltat de bosc i no es va localitzar cap persona al lloc de la plantació.
Fruit de les posteriors indagacions, els agents han pogut identificar dos homes com a responsables del cultiu, encara que fins el moment no han estat localitzats, per la qual cosa la investigació continua oberta.
Els Mossos d’Esquadra desmantellen una plantació de 2.200 plantes de marihuana a Móra d’Ebre
Societat
En una altra actuació a Horta de Sant Joan van localitzar un cultiu de 4.200 plantes de marihuana
ARA A PORTADA
-
Societat Expacients d'un centre de desintoxicació de les Terres de l'Ebre denuncien humiliacions i coaccions Redacció
-
Societat Relleu en bloc a la direcció de l’Institut Despuig de Tortosa arran del suspens de la directora en l’avaluació Redacció
-
Política En marxa el condicionament de la carretera TV-3421 entre Mas de Barberans i Roquetes Redacció
-
Economia Ascó posa a prova els protocols d’emergència nuclear en un exercici de control radiològic Redacció
Publicat el
21 de juny de 2021 a
les 17:09
Actualitzat el
21 de juny de 2021 a les
17:17
Et pot interessar
-
Societat
Ser pansexual en un poble de 1.200 habitants: «Sents que has de donar la cara»
-
Societat
Compren l'antiga discoteca Metro al polígon de Tosses d'Amposta per fer-hi un centre de culte
-
Societat
Manel de Ramón, pregoner de les Festes Majors d’Amposta 2026
-
Societat
L'escola d’Infermeria que va sacsejar Tortosa
-
Societat
La Festa del Mar torna a la Ràpita per descobrir la badia des de l'aigua
-
Societat
Indignació a Bítem per la crema intencionada de la foguera de Sant Joan la nit abans de la revetlla
