Els Mossos d'Esquadra han emès esta tarda un missatge a les seues xarxes socials per trobar en Jesús, un home de 30 anys que este dissabte va desaparèixer a Tortosa.
Els Mossos han fet una crida d'alerta per tal que qualsevol persona que tingui informació o l'haja vist truque al 112.
L'home desaparegut es diu Jesús Giménez Clavería, però respon al sobrenom de Tika. Té 30 anys, fa 1,84 m d'alçada, i té cabell curt i negre. En el moment en què va desaparèixer vestia texans, jersei blanc i esportives de color groc. No portava ni documentació ni diners a sobre.
Els Mossos demanen ajuda per trobar un home desaparegut a Tortosa
No portava ni documentació ni diners a sobre
ARA A PORTADA
-
Un nadó de Roquetes és el primer nascut el 2026 a les Terres de l'Ebre, a l'hospital de Tortosa Verge de la Cinta Redacció
-
-
L’Ajuntament de Deltebre inicia la resolució del conveni de cessió de l’Obrador amb Roberto Olivan Redacció
-
Deltebre modificarà el POUM per incorporar 400 habitatges d'edificis inacabats al mercat immobiliari Redacció
-
Tortosa comença a captar l'atenció d'inversors foranis esperonats pel Pla de Barris per rehabilitat cases al nucli antic Redacció
Publicat el 18 de març de 2018 a les 19:00
Actualitzat el 18 de març de 2018 a les 19:18
Et pot interessar
-
Societat
Cavalcades de Reis 2026 a les Terres de l'Ebre
-
Societat
L’Ajuntament d'Alcanar asfaltarà l'avinguda Montsià Mar d’Alcanar Platja
-
Societat
Adjudicades quatre caselles ara buides de l'exterior del mercat de Tortosa
-
Societat
La Ventafocs protagonitza el cartell de la Cavalcada de Reis de Tortosa
-
Societat
El Parc Natural dels Ports allibera els primers vuit exemplars de voltor negre
-
Societat
La Ràpita tindrà un nou institut entre 2028 i 2029 amb capacitat per 825 alumnes
