Els Mossos d'Esquadra han emès esta tarda un missatge a les seues xarxes socials per trobar en Jesús, un home de 30 anys que este dissabte va desaparèixer a Tortosa.
Els Mossos han fet una crida d'alerta per tal que qualsevol persona que tingui informació o l'haja vist truque al 112.
L'home desaparegut es diu Jesús Giménez Clavería, però respon al sobrenom de Tika. Té 30 anys, fa 1,84 m d'alçada, i té cabell curt i negre. En el moment en què va desaparèixer vestia texans, jersei blanc i esportives de color groc. No portava ni documentació ni diners a sobre.
Els Mossos demanen ajuda per trobar un home desaparegut a Tortosa
No portava ni documentació ni diners a sobre

ARA A PORTADA
-
Universitats prem l'accelerador per impulsar els estudis de Medicina al campus ebrenc de la URV Redacció
-
El bosc d’oliveres mil·lenàries més antic d’Europa és a les Terres de l'Ebre i (quasi) ningú ho sap Xavi Llambrich
-
-
Tercer niu de tortuga careta al Delta de l’Ebre en una temporada rècord de nidificacions Xavi Llambrich
-
Publicat el 18 de març de 2018 a les 19:00
Actualitzat el 18 de març de 2018 a les 19:18
Et pot interessar
-
Societat Els professors de l'Institut Deltebre surten a defensar la candidata apartada de la direcció de l'Institut Dertosa
-
Societat Móra d'Ebre aplica mesures per reduir les col·lisions de vehicles dins del nucli urbà
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa modifica el pressupost per pagar hores extra a la Policia Local i a la Brigada
-
Societat La flamenca Emma aproparà als turistes el projecte de recerca en càncer de mama
-
Societat Avís de tempestes i crescudes sobtades de lleres a l’interior de les Terres de l’Ebre
-
Societat La platja de l'Eucaliptus d'Amposta disposa de dos agents cívics que informen de la normativa per preservar l'espai