Prop de 250 d'esportistes d'arreu de Catalunya i del País Valencià han participat aquest cap de setmana en el 38è Campionat Autonòmic de Wushu, que es va disputar a Ontinyent. Alcanar va estar present gràcies a la participació de l'Escola d'Arts Marcials Jaume Sancho amb molts bons resultats.
Sergi Geira va aconseguir l'or en les modalitats de combat qinda a la categoria cadet i bronze en mà buida nanquan.
Per la seua banda, Laia Forcadell es va fer amb l'or en arma llarga pal nangun, dintre de la categoria cadet i plata en mà buida nanquan. Lara Queralt va obtenir el bronze en arma llarga pal nangun, també en la categoria cadet, mentre que Razvan Tutú es va fer amb el bronze en la modalitat de mà buida nanquan, en este cas en la categoria júnior.
El regidor d'Esports, Axel Sorolla, ha felicitat els joves canereus i canareves pels resultats assolits, així també com el treball dels entrenadors de l'Escola d'Arts Marcials Jaume Sancho. Segons afegia "els animen a seguir amb aquesta carrera esportiva i desitgem que continuïn sumant èxits".
Els joves canareus destaquen en el Campionat Autonòmic de Wushu a Ontinyent
Dos ors, plata i dos bronzes aconseguits pels alumnes de l'Escola d'Arts Marcials Jaume Sancho
Ara a portada
-
Societat Kronospan invertirà 30 milions d'euros per instal·lar el primer parc eòlic del polígon industrial Catalunya Sud Redacció
-
Societat Les reivindicacions de l'1 de maig a Tortosa: jornada de 37,5 hores i hospital universitari Redacció
-
Societat «És el primer cop que m'he sentit tan desconnectada»: testimonis ebrencs de l'apagada Xavi Llambrich
-
-
Publicat el 30 de gener de 2024 a les 17:26
Actualitzat el 30 de gener de 2024 a les 17:39
Et pot interessar
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 1 al 4 de maig
-
Societat Expoebre a Tortosa: la fira que uneix territori, innovació i tradició en un esdeveniment únic
-
Societat El trànsit de camions creix prop del 50% en tres anys a l’AP-7
-
Societat Aida Boix, nova directora del Museu Terra