Prop de 250 d'esportistes d'arreu de Catalunya i del País Valencià han participat aquest cap de setmana en el 38è Campionat Autonòmic de Wushu, que es va disputar a Ontinyent. Alcanar va estar present gràcies a la participació de l'Escola d'Arts Marcials Jaume Sancho amb molts bons resultats.
Sergi Geira va aconseguir l'or en les modalitats de combat qinda a la categoria cadet i bronze en mà buida nanquan.
Per la seua banda, Laia Forcadell es va fer amb l'or en arma llarga pal nangun, dintre de la categoria cadet i plata en mà buida nanquan. Lara Queralt va obtenir el bronze en arma llarga pal nangun, també en la categoria cadet, mentre que Razvan Tutú es va fer amb el bronze en la modalitat de mà buida nanquan, en este cas en la categoria júnior.
El regidor d'Esports, Axel Sorolla, ha felicitat els joves canereus i canareves pels resultats assolits, així també com el treball dels entrenadors de l'Escola d'Arts Marcials Jaume Sancho. Segons afegia "els animen a seguir amb aquesta carrera esportiva i desitgem que continuïn sumant èxits".
Els joves canareus destaquen en el Campionat Autonòmic de Wushu a Ontinyent
Dos ors, plata i dos bronzes aconseguits pels alumnes de l'Escola d'Arts Marcials Jaume Sancho
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de gener de 2024 a les 17:26
Actualitzat el 30 de gener de 2024 a les 17:39
Et pot interessar
-
Societat Paüls estrena un nou local per a la gent gran
-
Societat Nous descobriments arqueològics confirmen que l’Antic d’Amposta es va ocupar fa 2.700 anys
-
Societat Llum verda al projecte de la nova carretera entre la Ràpita i Poble Nou del Delta
-
Societat Nous serveis d'autobús entre Gandesa i pobles de la Terra Alta i més connexions amb Tortosa
-
Societat Què fer el cap de setmana de l'1 al 3 d'agost a les Terres de l'Ebre?
-
Societat Un vídeo en un acte juvenil incendia la política municipal al Perelló