Una dotzena de furgonetes de venda ambulant de menjar s'instal·len divendres i dissabte vinents al parc municipal de Tortosa. Les conegudes com foodtrucks són una moda que s'estén cada cop més per Catalunya però que ja són molt comuns en altres països europeus i a Estats Units, d'on és originari. Es tracta de furgonetes habilitades per vendre menjar, normalment entrepans i menjar ràpid, però sempre amb un toc d'autor, productes orgànics i una estètica relacionada amb l'Amèrica dels seixanta i la famosa Ruta 66.
El Happy FoodTrucks Tour és una iniciativa empresarial, que compta amb el patrocini d'Estrella Damm, i que aprofita la irrupció al nostre país d'una moda amb més d'un segle d'existència en altres latituds, que degudament posada al dia ha esdevingut tot un fenomen que atreu visitants per allà on passa. La ruta de les Happy FoodTrucks arriba a Tortosa impulsada per l'Ajuntament per tal de promoure i dinamitzar el comerç a la ciutat.
Les furgonetes arribaran divendres al matí, amb l'objectiu de fer mercat i adquirir els productes amb què preparar els menjars que començaran a oferir la tarda-nit del mateix divendres i tot dissabte. La impulsora d'esta iniciativa, Bego García, explica que la filosofia foodtruck és molt familiar, per això hi haurà activitats per als més menuts -tallers de malabars i similars- i els horaris -fins a la 1 de la matinada com a molt- s'han ajustat amb aquest objectiu. Hi haurà música els dos dies, divendres la Big Band Tortosa i dissabte el quartet de jazz Lone Rhino Club. També hi haurà un mercat amb productes fets a mà, majoritàriament locals. Pel que fa als menjars, hi haurà una oferta variada, amb les clàssiques hamburgueses a l'estil americà però també amb una generosa oferta per a vegans.
Els «Foodtrucks» vindran a Tortosa acompanyats de jazz i d'un mercat artesà
La moda de les furgonetes de menjar ambulant arribarà el 10 i 11 de juny al parc municipal
ARA A PORTADA
-
Jordan deixa de ser alcalde de Tortosa per donar el relleu a Lleixà en compliment del pacte de govern Redacció
-
-
Localitzat un taller mecànic sense permisos prop de la zona PEIN de les serres de Cardó-el Boix, al Perelló Redacció
-
-
Dol per la mort d’Octavi Ruiz, durant 40 anys director de la banda i de l’escola de La Lira Ampostina Redacció
Publicat el 07 de juny de 2016 a les 19:20
Actualitzat el 07 de juny de 2016 a les 19:46
Et pot interessar
-
Societat
Punt i final a la «rave» en marxa des de Cap d'Any a la Sénia
-
Societat
Mig miler de persones continuen este diumenge a la «rave» il·legal de la Sénia tot i la pluja i el fred
-
Societat
La «rave» il·legal de la Sénia provoca les queixes dels pagesos
-
Societat
Un nadó de Roquetes és el primer nascut el 2026 a les Terres de l'Ebre, a l'hospital de Tortosa Verge de la Cinta
-
Societat
Cavalcades de Reis 2026 a les Terres de l'Ebre
-
Societat
L’Ajuntament d'Alcanar asfaltarà l'avinguda Montsià Mar d’Alcanar Platja
