Els caramels que es llençaran a la cavalcada dels Reis Mags d’Orient de l’Ampolla tindran embolcalls sostenibles. L’Equip de Govern de l’Ajuntament de l’Ampolla ha aprovat esta proposta de la Regidoria de Sostenibilitat i Medi Ambient del consistori municipal amb la qual es pretén promoure l’ús de dolços respectuosos amb el medi ambient, embolcallats amb paper biodegradable.
“Seguim treballant en el pla de compromís adquirit per cuidar el medi ambient del municipi. Per això, volem reduir la problemàtica amb l’entorn que generen els caramels que es llencen cada any durant la cavalcada dels Reigs Mags, que recorre gran part del nucli urbà de l’Ampolla”, explica Meritxell Faiges, regidora de Sostenibilitat i Medi Ambient de l’Ajuntament de l’Ampolla.
Els caramels sostenibles estaran embolcallats amb un paper personalitzat amb el logotip de la marca L'Ampolla, Porta del Delta. Amb este canvi es busca reduir els problemes que generen els embolcalls de plàstic cada any al clavegueram i disminuir la brutícia als carrers i places de la població, els plàstics al medi ambient i els microplàstics que acaben al mar.
A més a més, de la mateixa manera que l’any passat, tots els caramels que es repartiran durant el seguici reial seran sense gluten. Així, els 145 quilograms que es llençaran seran totalment aptes per a celíacs.
Els caramels de la Cavalcada dels Reis Mags de L'Ampolla tindran embolcalls sostenibles
Es busca reduir els problemes que generen els embolcalls de plàstic cada any al clavegueram i disminuir la brutícia als carrers i places de la població
- Embolcalls biodegradables per evitar brossa i microplàstics que sovint acaben al mar -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
Busos per cobrir el tram de l’R-15 entre Riba-roja d’Ebre i Reus per les afectacions del temporal Redacció
-
Rodalies restableix el servei (amb retards i cancel·lacions) després de dos dies sense trens Marc Orts i Cussó | Guillem Delso | Marc Descals
-
-
L'Ajuntament d'Amposta invertirà prop de 900.000 euros en la millora del camp de futbol i de l’estadi municipal d’atletisme i rugbi Redacció
-
Unió de Pagesos alerta de més acords comercials de la UE que amenacen l'arròs i els cítrics Redacció
Publicat el 14 de desembre de 2021 a les 18:07
Actualitzat el 14 de desembre de 2021 a les 19:54
Et pot interessar
-
Societat
Amposta inicia la recuperació de l’antiga sèquia mare per evitar inundacions als Ullals de Baltasar
-
Societat
Renfe habilita busos des de Tarragona amb parada a l'Ametlla de Mar i l'Aldea per connectar amb València
-
Societat
L’Hospital Verge de la Cinta tanca el 2025 amb una tendència positiva de les llistes d’espera
-
Societat
Carlos Tobar és el nou director-gerent de l'Hospital Comarcal d'Amposta després de la renúncia de Maria José Rallo
-
Societat
Móra d'Ebre escull la climatització de l’escola Lluís Viñas en els primers pressupostos participatius
-
Societat
El trencament del Trabucador deixa Infosa sense accés i obliga a aturar l’activitat
