El president del Consell Comarcal del Baix Ebre, Xavier Faura, i la consellera comarcal d'Ebre Terra, Laura Fabra, han visitat avui l'alumnat del Programa de Formació i Inserció (PFI) d'auxiliar d'hoteleria: cuina i càtering, que la Fundació Mercè Pla impartix a l'espai de cuina d'Ebre Terra, a Deltebre. També hi ha assistit la directora tècnica de la Fundació Mercè Pla, Laura Beltran; la directora del centre, Sara Acosta i l'exgerent, José Manuel Agramunt. L'alumnat ha preparat un aperitiu per tal de posar en pràctica els coneixements adquirits.
Este és s el tercer curs que la Fundació Mercè Pla impartix els mòduls pràctics del PFI d'auxiliar d'hoteleria a les instal·lacions d'Ebre Terra i en esta edició hi participen un total de vuit alumnes. La crisi de la Covid-19 va fer que la Fundació Mercè Pla necessités un espai vàlid per realitzar la formació, un espai que permetés mantenir l'activitat social i docent.
Concretament, l'alumnat de la Fundació Mercè Pla utilitza les instal·lacions d'Ebre Terra un parell de dies a la setmana. "La voluntat del Consell Comarcal del Baix Ebre és col·laborar amb la Fundació Mercè Pla en el seu objectiu social, així com facilitar l'ocupació de l'espai cuina d'Ebre Terra", ha manifestat Faura.
La Fundació Mercè Pla, entitat referent en l'atenció social de diversos col·lectius a les Terres de l'Ebre, desenvolupa un ampli ventall d'activitats entre les quals destaca el Centre Especial de Treball com un servei destinat a la inserció laboral en règim de treball protegit de persones amb discapacitat.
Els alumnes de la Fundació Mercè Pla es formen en cuina a Ebre Terra, a Deltebre
Este és el tercer curs que la Fundació Mercè Pla imparteix els mòduls pràctics del PFI d'auxiliar d'hoteleria a les instal·lacions d'Ebre Terra
ARA A PORTADA
-
-
Part del professorat de l’Institut Dertosa «planta» la directora accidental en un claustre extraordinari Sílvia Berbís Morelló
-
Veïns acusen la Diputació de Tarragona de bloquejar la millora de la Carretera de la Vergonya Xavi Llambrich
-
Investigada per maltractar un pitbull fins deixar-lo amb la pell i els ossos a l’Aldea Sílvia Berbís Morelló
-
Primavera rècord de nits tropicals a les Terres de l’Ebre, amb registres mai vistos a Amposta, l’Aldea i Ulldecona Xavi Llambrich
Publicat el 02 de març de 2023 a les 11:33
Actualitzat el 02 de març de 2023 a les 11:45
Et pot interessar
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats
-
Societat Ascó II inicia el 30è cicle d’operació després d’una parada amb més de 13.500 ordres de treball
-
Societat El port esportiu de les Cases d’Alcanar queda buit i el Club Nàutic denuncia «engany i marginació»
-
Societat Investiguen per prevaricació Joan Alginet, expresident del Consorci d’Aigües de Tarragona
-
Societat Tortosa activa un procés participatiu per repensar la plaça Francesc Macià de Ferreries