Les Terres de l’Ebre han sumat 21 casos de coronavirus diagnosticats per PCR o test d’antígens este cap de setmana (14 casos notificats dissabte i 7 diumenge. D’esta manera, la regió sanitària acumula, des de l'inici de la pandèmia, 10.532 casos confirmats per PCR o TA i 10.860 si es tenen en compte totes les proves. En aquesta regió han mort 178 persones des de l'inici de la pandèmia (ídem).
El risc de rebrot baixava diumenge 8 punts, i dissabte 1, de manera que este indicador se situa en 84, mentre que en l'interval anterior era de 134. La taxa de confirmats per PCR o TA entre el 6 i el 12 de maig és de 43 per cada 100.000 habitants. La incidència a 14 dies és de 109. El 3,85% de les proves que es fan surten positives.
En sentit contrari al risc de rebrot, la velocitat de contagi ha pujat dos centèsimes dissabte i una diumenge, fins al 0,76, per sota de la setmana anterior que era de 0,86. Actualment hi ha 26 pacients ingressats, quatre menys que divendres.
El risc de rebrot baixa 9 punts el cap de setmana a l’Ebre, mentre que la velocitat de contagi puja 3 centèsimes
Les Terres de l’Ebre han sumat 21 casos positius de coronavirus, i hi ha 4 pacients menys ingressats respecte a divendres

- El CAP Baix Ebre de Tortosa durant la crisi del coronavirus -
- Santi Martorell
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de maig de 2021 a les 21:29
Actualitzat el 16 de maig de 2021 a les 21:33
Et pot interessar
-
Societat José Luis Arín confia en un pontificat de Lleó XIV continuista però amb una empremta pròpia
-
Societat Romà Casanova: «L'Església és una de les institucions que més i millor ha gestionat la pederàstia»
-
Societat «Ràpita Olé»: Un dia de germanor, alegria i flamenc a La Ràpita
-
Societat El de Tortosa és l’únic bisbat català que ha enviat un Papa a Roma
-
Societat Tortosa acull el segon Festival de Tunes de les Terres de l’Ebre
-
Societat Les Terres de l’Ebre sumen una nova platja amb Bandera Blava i ja en tenen nou el 2025