El preu de l'electricitat tornarà a marcar un màxim este dimarts a les 21.00 hores quan arribe als 99,10 euros per MWh, segons la informació que proporciona el regulador del mercat ibèric OMIE. Així s'acabarà amb la disminució dels preus de l'electricitat que s'ha registrat durant el cap de setmana i se superarà l'anterior punta de 98,69 euros, que es va donar el divendres 20 de gener a les 20.00 hores.
El preu mitjà d'este dilluns 23 de gener està estimat en els 83,85 euros per MWh (amb una punta de 97,67 euros per MWh a les 21.00 hores) i per dimarts 24 en els 87,9 euros per MWh. La demanda prevista no serà tan elevada este dilluns com ho va ser la setmana anterior, quan es van superar els 40.000 MW en determinades puntes, segons la previsió de Red Eléctrica de España.
El preu de l'electricitat marcarà un nou màxim dimarts: 99,10 euros per MWh
Societat
S'acabarà amb la disminució dels preus de l'electricitat que s'ha registrat durant el cap de setmana i se superarà l'anterior punta de 98,69 euros
- Bombeta de llum -
- Albert Alemany/Nació Digital.
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de gener de 2017 a
les 20:49
Actualitzat el
23 de gener de 2017 a les
20:56
Et pot interessar
-
Societat
«El ioga no és aconseguir una postura, és veure què ens passa quan no la podem fer»
-
Societat
Expacients d'un centre de desintoxicació de les Terres de l'Ebre denuncien humiliacions i coaccions
-
Societat
Relleu en bloc a la direcció de l’Institut Despuig de Tortosa arran del suspens de la directora en l’avaluació
-
Societat Un any i mig de presó i quatre d’inhabilitació: la petició de Fiscalia contra l’exalcalde d’Amposta Manel Ferré
-
Societat
Ser pansexual en un poble de 1.200 habitants: «Sents que has de donar la cara»
-
Societat
Compren l'antiga discoteca Metro al polígon de Tosses d'Amposta per fer-hi un centre de culte
