Fa unes setmanes, Joan Roig, alcalde d'Alcanar, va convidar TV3 a sumar-se a l'onada de solidaritat que està rebent el municipi després dels aiguats de l'1 de setembre, per tal que el municipi d'Alcanar pogués tenir un paper protagonista estes festes nadalenques.
"Seria l'homenatge més gran possible per part de la televisió pública a tota aquesta gent, i segur que serviria per a impulsar el consum local i el turisme nacional després de la catàstrofe que hem viscut", explicava Roig a la carta.
La resposta va ser gairebé immediata. El director de TV3, Vicent Sanchis, es va posar en contacte amb l'alcalde per a fer-li arribar tot l'escalf de la cadena i per a definir les iniciatives dirigides a pujar els ànims i donar un cop de mà a l'economia local.
Així, a mitjans de novembre, un equip de producció i de direcció, actors i personal de TV3 van enregistrar una part de l'espot nadalenc de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals al port de les Cases.
"Hem d'enfocar el futur amb un objectiu gran angular i entendre que tot és possible si hi posem ganes i compromís. Volem fer un especial agraïment al compromís de Vicent Sanchis amb el poble, que ha estat contínuament pendent de nosaltres. De moment, seguim treballant altres iniciatives amb la direcció de TV3", detalla l'alcalde.
300 Km, la campanya audiovisual de Nadal de TV3
Una xica que treballa en l'àmbit forestal comença un recorregut de 300 quilòmetres, des de Puigcerdà fins a Alcanar, travessant tot Catalunya, des de la muntanya fins a la vora del mar, per retrobar-se amb el seu pare, que és pescador.
Amb la imatge de la xica mirant el mòbil, trobant a faltar una persona propera, però que es troba lluny, arrenca la campanya de Nadal de TV3 i Catalunya Ràdio, en què els personatges es posen en marxa per retrobar-se per estes festes. És una proposta perquè l'audiència acompanye els protagonistes en el viatge que emprenen fins que es van acostant, la distància desapareix i afloren les emocions.
Després de viure un Nadal atípic i diferent a causa de la pandèmia, aquest any la campanya nadalenca als mitjans de la CCMA dona valor al contacte humà i la proximitat. D'aquesta manera, TV3 i Catalunya Ràdio celebren que sempre són al costat de l'audiència, des dels moments difícils del confinament fins ara, complint la missió de servei públic amb el lema: "Per Nadal i sempre, al teu costat".
El port de les Cases, protagonista de la campanya de Nadal de TV3
TV3 ha enregistrat una part de l'espot nadalenc de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals al port de les Cases
ARA A PORTADA
-
-
Els alumnes de l'escola Horta Vella de la Ràpita podran tornar a classe dilluns, una setmana després de l'aiguat Redacció
-
A partir dilluns es podran sol·licitar els préstecs bonificats pels danys dels aiguats Sílvia Berbís Morelló
-
Fiscalia manté les peticions de 19 anys de presó per a set dels nou acusats de matar un home a Roquetes Redacció
-
«Vandellòs I no és només la història d'un accident, sinó la de totes les persones que la van salvar» Marc Roselló
Publicat el 14 de desembre de 2021 a les 19:13
Actualitzat el 14 de desembre de 2021 a les 19:32
Et pot interessar
-
Societat L'espectacular rastre que han deixat els aiguats al Delta de l'Ebre
-
Societat La URV millora amb intel·ligència artificial la predicció del risc de reaparició del càncer de mama
-
Societat La Diputació augmenta en més de 3 milions l'import de licitació de la carretera del Poble Nou
-
Societat En marxa les obres de la plaça-mirador al port de l'Ampolla, amb un cost de 615.000 euros
-
Societat La història darrere la foto viral dels aiguats a la Ràpita
-
Societat Vint-i-set milions en 5 anys per arreglar barrancs a les Terres de l'Ebre