Fa unes setmanes, Joan Roig, alcalde d'Alcanar, va convidar TV3 a sumar-se a l'onada de solidaritat que està rebent el municipi després dels aiguats de l'1 de setembre, per tal que el municipi d'Alcanar pogués tenir un paper protagonista estes festes nadalenques.
"Seria l'homenatge més gran possible per part de la televisió pública a tota aquesta gent, i segur que serviria per a impulsar el consum local i el turisme nacional després de la catàstrofe que hem viscut", explicava Roig a la carta.
La resposta va ser gairebé immediata. El director de TV3, Vicent Sanchis, es va posar en contacte amb l'alcalde per a fer-li arribar tot l'escalf de la cadena i per a definir les iniciatives dirigides a pujar els ànims i donar un cop de mà a l'economia local.
Així, a mitjans de novembre, un equip de producció i de direcció, actors i personal de TV3 van enregistrar una part de l'espot nadalenc de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals al port de les Cases.
"Hem d'enfocar el futur amb un objectiu gran angular i entendre que tot és possible si hi posem ganes i compromís. Volem fer un especial agraïment al compromís de Vicent Sanchis amb el poble, que ha estat contínuament pendent de nosaltres. De moment, seguim treballant altres iniciatives amb la direcció de TV3", detalla l'alcalde.
300 Km, la campanya audiovisual de Nadal de TV3
Una xica que treballa en l'àmbit forestal comença un recorregut de 300 quilòmetres, des de Puigcerdà fins a Alcanar, travessant tot Catalunya, des de la muntanya fins a la vora del mar, per retrobar-se amb el seu pare, que és pescador.
Amb la imatge de la xica mirant el mòbil, trobant a faltar una persona propera, però que es troba lluny, arrenca la campanya de Nadal de TV3 i Catalunya Ràdio, en què els personatges es posen en marxa per retrobar-se per estes festes. És una proposta perquè l'audiència acompanye els protagonistes en el viatge que emprenen fins que es van acostant, la distància desapareix i afloren les emocions.
Després de viure un Nadal atípic i diferent a causa de la pandèmia, aquest any la campanya nadalenca als mitjans de la CCMA dona valor al contacte humà i la proximitat. D'aquesta manera, TV3 i Catalunya Ràdio celebren que sempre són al costat de l'audiència, des dels moments difícils del confinament fins ara, complint la missió de servei públic amb el lema: "Per Nadal i sempre, al teu costat".
El port de les Cases, protagonista de la campanya de Nadal de TV3
TV3 ha enregistrat una part de l'espot nadalenc de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals al port de les Cases
ARA A PORTADA
-
-
-
Les entitats ecologistes són admeses com a acusació en cas dels abocaments irregulars a Riba-roja d'Ebre Redacció
-
Un programa per afavorir el benestar emocional dels alumnes guanya el Campus Challenge de la URV Redacció
-
Condemnen la responsable de l'alberg d'animals de Camarles per maltractament i intrusisme professional Redacció
Publicat el 14 de desembre de 2021 a les 19:13
Actualitzat el 14 de desembre de 2021 a les 19:32
Et pot interessar
-
Societat Un any de la gran ferida al Coll de l'Alba: aixi evoluciona el bosc cremat al 2024
-
Societat Deltebre, pioner a les Terres de l’Ebre en la xarxa de Destins Turístics Intel·ligents
-
Societat Una forta pedregada a Morella genera problemes viaris i deixa el paisatge blanc
-
Societat Una vuitantena d'efectius d'emergències testen com actuarien en un cas de fuita d'amoníac al port de la Ràpita
-
Societat Un viatge a la moda d’ahir: el nou catàleg d’indumentària de la Festa del Mercat a la Plaça
-
Societat La Diada de l'Ostra de l'Ampolla encén la primavera gastronòmica a la costa ebrenca