El ramader Rogelio Martí, d’Alfara de Carles, propietari d’una de les ramaderies històriques del territori va morir la tarda d’este divendres als 82 anys.
En un comunicat, l’Agrupació de Penyes i Comissions Taurines de les Terres de l’Ebre ha lamentat el traspàs de Martí, qui han definit com un “gran aficionat als bous, enciclopèdia oberta, infinitat d'anècdotes viscudes, persona amant de la seua terra i sobretot defensora acèrrima de les tradicions dels bous als nostres pobles i fora d'elles”. La de Rogelio Martí, amb més de 100 anys, és una de les ramaderies amb més història del territori.
La cerimònia d’enterrament tindrà lloc este diumenge a les 10:00 hores a Alfara de Carles.
ARA A PORTADA
-
Unes cendres mal apagades podrien estar darrere l’incendi que va arrasar 2.391 hectàrees a Paüls Redacció
-
-
Detinguts a l'àrea de servei del Baix Ebre de l'AP-7 amb un cotxe robat de luxe i una motxilla plena de matrícules falses Redacció
-
Continua el judici a les autoescoles Roquetes-Temple de Tortosa: declaren dos mossos i un detectiu Redacció
-
El Terres Travel Festival aconsegueix la certificació B Greenly i aposta per la formació de 'travel filmmakers' Redacció
Publicat el 09 de setembre de 2017 a les 19:10
Actualitzat el 09 de setembre de 2017 a les 19:15
Et pot interessar
-
Societat Els casos de salut mental infantil i juvenil creixen un 21% a l’Ebre des de la pandèmia
-
Societat Tortosa arrenca el curs a les dos primeres llars d'infants públiques de la ciutat
-
Societat 15 de setembre : un quart de segle amb el nus al pit
-
Societat HIFE engega un concurs fotogràfic per la Setmana Europea de la Mobilitat
-
Societat Ordeig reclama unitat per donar valor als productes del territori a la Festa de la Sega de l’Arròs a Deltebre
-
Societat La línia ferroviària R15 quedarà tancada dos dies per obres