El Servei Català de Trànsit informa que esta nit s’ha registrat un sinistre viari mortal a l’AP-7 a l’altura del punt quilomètric 296,2 a l’Ametlla de Mar (Baix Ebre), en sentit sud. Els Mossos d’Esquadra van rebre l’avís a les 00.59 h.
Per causes que encara s’estan investigant, hi ha hagut una col·lisió per encalç entre un camió i un turisme i a conseqüència del xoc ha mort el conductor del turisme.
Arran de la incidència, s’han activat dos patrulles dels Mossos d’Esquadra, dos dotacions de Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Quant a l’afectació viària, primer es va tallar la via en sentit sud i després es va restringir només 1 carril. La circulació s’ha normalitzat a les 03.35 h
El conductor d’un turisme ha mort en un encalç amb un camió a l’AP-7 a l’Ametlla de Mar
Amb esta víctima, són 71 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de juny de 2023 a
les 10:04
Actualitzat el
27 de juny de 2023 a les
10:18
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa programa el Mes de l'Orgull per combatre les discriminacions i visibilitzar la diversitat
-
Societat
«Les Cases: Dones i Mar» tornarà a reivindicar el paper de les dones vinculades al món mariner
-
Societat
El I Hackató de les Terres de l’Ebre promou la innovació social entre una quarantena d’alumnes d'Amposta
-
Societat
L’expresident i l’extresorer de la Cooperativa de l’Aldea responsabilitzen l’exgerent de la gestió financera
-
Societat
L'Ametlla de Mar reactivarà la regulació de la zona blava a partir del 15 de juny
-
Societat
El Temple estrena un grup de voluntàries cíviques per fomentar la convivència al barri
