El Servei Català de Trànsit informa que esta nit s’ha registrat un sinistre viari mortal a l’AP-7 a l’altura del punt quilomètric 296,2 a l’Ametlla de Mar (Baix Ebre), en sentit sud. Els Mossos d’Esquadra van rebre l’avís a les 00.59 h.
Per causes que encara s’estan investigant, hi ha hagut una col·lisió per encalç entre un camió i un turisme i a conseqüència del xoc ha mort el conductor del turisme.
Arran de la incidència, s’han activat dos patrulles dels Mossos d’Esquadra, dos dotacions de Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Quant a l’afectació viària, primer es va tallar la via en sentit sud i després es va restringir només 1 carril. La circulació s’ha normalitzat a les 03.35 h
El conductor d’un turisme ha mort en un encalç amb un camió a l’AP-7 a l’Ametlla de Mar
Amb esta víctima, són 71 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya
ARA A PORTADA
-
Deltebre lamenta que el govern espanyol insisteixi en un atermenament que amenaça el municipi i el Delta Redacció
-
-
Les XIII Jornades Gastronòmiques de la Galera de les Terres de l'Ebre arranquen el 6 de febrer Redacció
-
El Consell Comarcal de la Terra Alta estudia com recuperar la gestió de residus voluminosos als municipis Redacció
-
Publicat el
27 de juny de 2023 a
les 10:04
Actualitzat el
27 de juny de 2023 a les
10:18
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Tortosa convoca la 2a edició dels Premis 8M a les Dones Tortosines
-
Societat
Ulldecona inicia la licitació de les obres d’arranjament de camins rurals per 900.000 euros
-
Societat
El Govern de l'Estat torna a iniciar el procés per delimitar el terme municipal de Deltebre
-
Societat
Oberta en horari nocturn la línia Barcelona-Sant Vicenç de Calders per Vilanova per als trens de mercaderies
-
Societat
Tortosa programa actes en memòria de les víctimes de l'Holocaust i pels drets humans
-
Societat
Tresorantic torna al pavelló firal de Remolins amb uns 50 expositors
