Un total de 800 vins de 15 països diferents competiran en el Concurs Mundial de Garnatxes que, enguany, acull la Terra Alta. La cita serà a Gandesa de l’11 al 15 d’abril, en un certamen en què es premiaran els millors vins de totes les categories, elaborats amb diferents varietats de garnatxa.
El jurat del concurs està constituït per un centenar de professionals internacionals i prescriptors del món del vi, que tastaran els vins, els puntuaran i decidiran els premis. L’alcalde de Gandesa i president del Consell Comarcal de la Terra Alta, Carles Luz, destaca este esdeveniment com “una gran oportunitat per situar la Terra Alta al món i promocionar la garnatxa terraltina”.
El Concurs de Garnatxes Mundials s’organitza des de l’any 2013 el Consell Interprofessional dels Vins del Rosselló. Esta serà la seua sisena edició per a la qual s'ha creat un lloc we on es poden seguir totes les novetats.
El Concurs de Garnatxes del Món portarà a Gandesa 800 vins de 15 països
El certamen tindrà lloc de l'11 al 15 d'abril
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de gener de 2018 a les 17:48
Actualitzat el 31 de gener de 2018 a les 18:32
Et pot interessar
-
Societat
Comencen les taxacions dels deu edificis d'Alcanar afectats pels aiguats que s'han d'enderrocar
-
Societat
Bot crearà una ruta sobre la Guerra i el franquisme
-
Societat
Comencen les actuacions per connectar l'Hospital Verge de la Cinta amb el centre de Tortosa
-
Societat
Rescatades dues persones i el seu gos a la Sénia
-
Societat
Tortosa homenatja l'alcalde Josep Rodríguez amb la instal·lació d'una llamborda a la porta de l'Ajuntament
-
Societat
El Memorial de les Camposines suma 78 víctimes en el compliment dels 87 anys del final de la batalla de l'Ebre
