Esta mateixa setmana s’han iniciat les obres per tal d’habilitar l’espai exterior de la piscina interior del Centre Esportiu del Delta com a zona d’activitats i classes dirigides. En total, s’adequaran al voltant de 400 metres quadrats amb tendals mòbils i també amb gespa artificial amb l’objectiu és disposar d’una nova zona esportiva per tal de realitzar activitats a l’aire lliure.
El tinent d’alcaldia de #DeltebreActiu, Robert Bertomeu, ha destacat que “aquesta és una de les diferents accions que volem dur a terme per tal de seguir adequant les instal·lacions del Centre Esportiu del Delta i així oferir un millor serveis als abonats i abonades una vegada es reobrin les instal·lacions al públic”.
Esta acció està prevista que finalitze abans de la reobertura del Centre Esportiu del Delta i té un cost de 25.234€. A banda d’esta actuació, també es realitzaran millores a la piscina interior, es canviarà el paviment d’una de les pistes de pàdel i es pintaran les pistes de tennis. Totes aquestes accions s’aniran efectuant de manera progressiva durant els propers mesos.
El Centre Esportiu del Delta disposarà d’una zona per a la realització d’activitats a l’exterior
ARA A PORTADA
Publicat el
12 d’agost de 2020 a
les 19:38
Actualitzat el
12 d’agost de 2020 a les
19:43
Et pot interessar
-
Societat
L’IDECE posa en marxa la campanya de navegació de l’Ebre amb millores en seguretat
-
Societat
La línia pediàtrica de Tortosa fomenta la lectura a les sales d’espera per reduir l’ús de pantalles
-
Societat
Obres i talls de trànsit durant deu dies a la carretera entre la Galera i la Miliana
-
Societat
El castell de Móra d'Ebre reobre amb nova oferta turística i patrimonial
-
Societat
La Diputació de Tarragona ultima la Via Verda de la Val de Zafán entre Roquetes i la Ràpita
-
Societat
El nou aparcament als terrenys d’Adif pren forma amb l’enderroc de l’antic pont del ferrocarril a Tortosa
