Després de fer un taller este dimarts a Amposta, en el marc de les festes alternatives ‘Surt al castell’, la colla castellera Xiqüelos i xiqüeles del delta farà una actuació en solitari a la Sénia abans d’agafar 15 dies de vacances.
Serà este proper dissabte 16, a les 12 hores, quan la colla tornarà a la plaça Major de la Sénia, que l'any passat els va rebre amb moltes ganes i donant molt suport quan encara anaven de blanc, per portar-hi esta vegada castells de 6. Amb les campanes al vol, el llançament de coets i trabucs de confeti, l'actuació de gaita i tabal i l'actuació castellera dels Xiqüelos i xiqüeles del Delta les festes majors d'esta població quedaran inaugurades.

ARA A PORTADA
Publicat el 12 d’agost de 2014 a les 16:59
Et pot interessar
-
Societat Els estudiants de segon de Batxillerat ja poden optar al Premi de Recerca Ciutat d'Amposta
-
Societat El Club Nàutic de les Cases nega haver abandonat el port per esperar que quedés desert el concurs
-
Societat La PDE es reactiva i exigeix cabals ecològics reals per a llacunes i badies del Delta
-
Societat El Govern creu que el Club Nàutic de les Cases es va «equivocar» no optant al concurs per gestionar el port esportiu
-
Societat Les Terres de l'Ebre s'integraran a l'ATM del Camp de Tarragona al gener
-
Societat L’Institut Dertosa es paralitza: «No podem tancar el curs ni preparar el vinent amb garanties»