Esta setmana ha entrat en funcionament un dispositiu policial especial a Alcanar que estarà actiu al llarg de l’estiu i que combina el servei uniformat i el de paisà. D’esta manera s’intensificaran els controls en les diferents zones turístiques i també a peu de carrer per a potenciar un ús correcte de la mascareta, especialment a les zones de platja, en els nuclis comercials i en els espais on es realitzen les diferents activitats d’estiu organitzades per l’Ajuntament d’Alcanar.
Els controls de la Policia Local d’Alcanar també han de garantir l'espai interpersonal que marca la normativa a l'hora d'utilitzar les platges, els serveis de restauració i els diferents establiments. Joan Roig, alcalde d'Alcanar, explica que “l’augment de positius a les Terres de l’Ebre ens obliga a extremar les precaucions i ser, si cap, encara més curosos amb les mesures de protecció i seguretat”. El batlle també agraïx "la corresponsabilitat de tota la ciutadania” i recorda que “hem de cuidar-nos i protegir les persones més vulnerables. Si ho fem, segur que tot anirà bé".
Des de l’entrada en vigor la nova normativa de la Generalitat de Catalunya que obliga a l’ús de la mascareta en tot moment, la Policia Local ha informat la ciutadania sobre l'obligatorietat de portar mascareta i també ha emès al voltant d’una cinquantena d’actes de denúncia. Tal com afirma Jordi Bort, regidor de Governació, "esperem que no siga necessari seguir utilitzant esta via i que tothom actue amb consciència i responsabilitat pel bé comú".
Dispositiu policial especial a Alcanar per controlar les mesures contra la Covid-19
Agents uniformats i de paisà incrementen la vigilància especialment en zones de platja, comercials i espais amb activitats d'estiu
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de juliol de 2020 a les 18:36
Actualitzat el 16 de juliol de 2020 a les 18:49
Et pot interessar
-
Societat La Torre de l'Espanyol clebra la diversitat de l'escola El Tormo amb una «couscousada» popular
-
Societat Els drons comencen a substituir els tractors als arrossars del delta de l’Ebre
-
Societat Així serà la prova d'alertes a dos municipis ebrencs este dijous a la tarda
-
Societat Comencen les obres per connectar a peu el centre de Tortosa amb l’Hospital Verge de la Cinta
-
Societat Els autoconsums col·lectius es disparen a la demarcació de Tarragona amb un augment del 70% en un any
-
Societat «Els herois de Vandellòs I»: el documental que destapa l’accident nuclear que es va evitar a l'Ebre