Este dissabte 10 de juliol tindrà lloc al parc de Garbí de la Ràpita la dotzena edició del festival ‘We are not DJ’, amb deu sessions musicals al capdavant de les quals es posen deu discjòqueis ocasionals i no són discjòqueis professionals que accepten el repte de posar-se a la cabina per primera vegada.
La dotzena edició del festival, que organitza el Petit Comitè amb el suport de la regidoria de Cultura, començarà a les 5 de la tarda i s’inaugurarà de la mà de Sauch, que obrirà el festival amb la sessió ‘Impacte 2.0’, amb música indie, pop i rock independent. Ell donarà pas a la sessió ‘Rosó’ a càrrec de Pepe de Parra, un repàs al pop espanyol dels últims 10 anys. La tercera hora anirà a càrrec dels ritmes més diversos, des de la cúmbia a l’electrònica i del funk als beats més ballables que ens proposarà l’eclèctic A//drei amb ‘Sancocho’. I per a eclèctica, la sessió de les 20h ‘Hedonisme Poliamorós i bipolar’, amb Àlex Espuny (Aka Sputnik) i 60 minuts que passaran pel pop i hip hop espanyol al drum&bass, clàssics francesos fins a funk japonès. A les 21 h es posaran les primeres dones a la cabina, les Blonettes, amb la sessió ‘Comeback’ i el sons de les dècades dels 80 i 90, emmarcats en el New Wave Revival. A les 22 h es posarà al front Kill Bill, amb ‘Woman in the shadow’ i música de guitarra i rockandroll. Els Jamail’s brothers oferiran la seua proposta ‘Delicatessen Dance’ per pujar de to en l’ambient ja més nocturn, que continuarà amb l’actuació de Dmon i ‘To the top’, les Vechis amb ‘Les Vechis is playing in my house’ i finalment Di Mel tancarà el festival amb la seua sessió ‘Ante’.
La regidora de Cultura, Èrika Ferraté, ha assegurat que “el WANDJ és la festa musical de l’estiu per a molta gent, perquè es una proposta molt fresca, popular, i molt oberta a tots els públics”. Canjo i Jota Vizcarro, membres del Petit Comitè, han apuntat que cada any són més els que volen participar en aquesta proposta i s’atreveixen a portar tota una sessió de música per un dia, de manera ocasional, convidant tothom a gaudir de la seua proposta musical”.
El WANDJ donarà el seu tret de sortida el mateix dissabte dia 10 d’agost a la festa de presentació, un vermut al patí de La Pensió a partir de les 12h- Joan Cranc amenitzarà l’arribada de l’artista convidat, Xavi Barberà, guitarrista de Llomillo, que portarà versions de música rock de tots els temps.
Deus discjòqueis ocasionals conduiran 10 hores de música en la dotzena edició del WANDJS de la Ràpita
Societat
El festival, que organitza el Petit Comitè amb el suport de la regidoria de Cultura, començarà a les 5 de la tarda del proper dissabte 10 d'agost al parc de Garbí
ARA A PORTADA
-
Política El Parlament desbloqueja la llei de memòria i dona un any per retirar el monument franquista de Tortosa ACN
-
Successos Desarticulat al Perelló un grup criminal dedicat al furt de catalitzadors a les Terres de l’Ebre Joan Navarro
-
Política Joan Alginet renuncia a l’acta de regidor i deixa la primera línia política a Deltebre Joan Navarro
-
Política On has de votar a les eleccions generals del 29 de novembre a les Terres de l'Ebre? Joan Navarro
-
Política L'ebrenca Norma Pujol al Congrés i la reusenca Noemí Llauradó al Senat, candidates d'ERC per Tarragona el 29-N Pau Espí Solé
Publicat el
08 d’agost de 2019 a
les 18:30
Actualitzat el
08 d’agost de 2019 a les
18:39
Et pot interessar
-
Societat
Renfe elimina els transbordaments en bus de l’R-15 i recupera el servei directe entre Móra la Nova i Riba-roja d'Ebre
-
Societat
La Ràpita bat el Rècord Guinness amb 972 persones ballant la Jota Vella
-
Societat
L’aiguat deixa camins destrossats, finques negades i les coves Meravelles tancades al Baix Ebre
-
Societat
«Qui ens rellevarà?»: el món rural reivindica més dones i noves famílies per garantir el futur dels pobles
-
Societat
«Ens conformem que estem vius»: els veïns de Xerta afronten els danys d’un aiguat que ha inundat el 85% del poble
-
Societat
Els Mossos denuncien 36 conductors per cometre infraccions en un dispositiu a l’AP-7 a l'Ebre
