Agents dels Mossos d'Esquadra de la comissaria d'Amposta, amb la col·laboració de la Policia Local de La Sènia, van detenir entre el 4 i 8 de juliol, dos homes i una dona, d'entre 21 i 25 anys, de nacionalitat espanyola i veïns de la Sènia, com a presumptes autors de quatre robatoris amb força a l'interior d'establiments comercials.
Les detencions són resultat d'una investigació oberta després de produir-se, durant els últims mesos, quatre robatoris amb força en dos tallers mecànics, en un d'ells en dues ocasions, i en un centre de formació professional de la Sènia.
En tots robatoris forçaven els accessos i, un cop dins, sostreien gran quantitat d'eines de taller mecànic amb un valor pròxim als 20.000 euros.
La investigació policial va permetre localitzar gran quantitat dels objectes sostrets en un magatzem abandonat de la mateixa localitat. El passat 4 de juliol els mossos van detenir un home, de 21 anys, com a presumpte autor dels quatre robatoris.
Posteriorment, el passat dia 8 de juliol es va detenir una dona i un home, de 21 i 25 anys respectivament, com a presumptes autors d'un dels robatoris amb força, concretament de l'ocorregut al centre de formació professional, on haurien accedit juntament amb el primer detingut.
Els objectes recuperats pels policies han estat retornats als seus legítims propietaris. Els detinguts van quedar en llibertat un cop van declarar en seu policial i resten pendents de comparèixer davant l'autoritat judicial competent quan siguin requerits
Detinguts dos homes i una dona per 4 robatoris amb força en establiments de la Sènia
Els robatoris es van produir en dos tallers mecànics, en un d'ells en dues ocasions, i en un centre de formació professional
Ara a portada
Publicat el 12 de juliol de 2019 a les 14:37
Actualitzat el 12 de juliol de 2019 a les 14:45
Et pot interessar
-
Societat La CUP aposta per recuperar la gestió pública de l’aigua a Tortosa
-
Societat Kronospan invertirà 30 milions d'euros per instal·lar el primer parc eòlic del polígon industrial Catalunya Sud
-
Societat Les reivindicacions de l'1 de maig a Tortosa: jornada de 37,5 hores i hospital universitari
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 1 al 4 de maig