Agents dels Mossos d’Esquadra de la comissaria de l’Ametlla de Mar van detenir dissabte passat un home de 32 anys, com a presumpte autor d’un furt a interior de vehicle, conducció temerària i originar un greu risc per a la circulació, conduir sense haver obtingut mai el permís i negativa a sotmetre’s a les proves d’alcoholèmia.
El fet va tenir lloc el passat 13 d’agost a l’AP-7 a l’altura de l’Ampolla, quan una patrulla va observar dos vehicles aturats en sentit Tarragona. En apropar-se, els agents van observar com un home intentava sostraure objectes de l’interior d’una furgoneta, mentre que un altre l’esperava al volant d’un turisme.
Quan l’home que intentava obrir la furgoneta va adonar-se de la presència policial va córrer cap al turisme, va entrar al lloc del copilot i el conductor va iniciar una fugida a gran velocitat per l’autopista.
Tot i les indicacions dels agents, el conductor del vehicle escàpol va circular durant diversos quilòmetres fent avançaments prohibits i obligant a la resta d’usuaris de la via a fer maniobres evasives per no xocar amb ell. A més, el conductor va sortir de l’autopista per l’Ametlla de Mar i es va tornar a reincorporar a la via però en contra direcció generant un alt risc d’accident.
Finalment, quan els mossos van poder barrar el pas del vehicle van veure com els dos ocupants sortien del cotxe en marxa i fugien corrents. Els agents van aconseguir interceptar i detenir el conductor del vehicle després de fugir també a peu pel voral de la via.
En l’escorcoll li van trobar la navalla utilitzada per punxar les rodes de les seves víctimes. A més, el detingut es va negar a fer les proves d’alcohol i drogues i també es va comprovar que mai havia obtingut el permís de conduir.
El detingut, va passar dilluns a disposició judicial davant del jutjat en funcions de guàrdia de Tortosa i el jutge en va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
Detingut un home al Baix Ebre quan intentava cometre un furt a l’AP-7 amb el mètode «punxarodes»
En veure’s sorprès, va fugir a gran velocitat ocasionant un greu perill per a la resta d’usuaris
ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’agost de 2022 a les 16:50
Actualitzat el 17 d’agost de 2022 a les 17:00
Et pot interessar
-
Societat
Trens Dignes tallarà dissabte la rotonda d'accés a l'AP7 a l'Aldea per exigir millores a les Terres de l'Ebre
-
Societat
Tortosa destina més de 93.000 euros a l'adequació del pavelló firal de Remolins i el Parc de la Fira
-
Societat
La Ràpita renova el parc mòbil amb l'adquisició de set vehicles elèctrics
-
Societat
Amposta engega el Pla de Foment de la Lectura per impulsar l’hàbit lector
-
Societat
Roquetes tanca la Fira de Nadal amb una injecció econòmica al comerç local superior als 30.000 euros
-
Societat
Joan Roig: «El futur d'Alcanar estarà marcat pel canvi climàtic, viurem focalitzats en protegir-nos del que ens ha de venir, que és molt greu»
