Els Mossos han detingut un conductor a Amposta este divendres al migdia després que haja fugit d'un control policial a Freginals (Montsià). L'home, que conduïa sota els efectes de les drogues i tenia el carnet retirat per la pèrdua de tots els punts, ha provocat durant la fugida un accident amb cinc vehicles implicats, segons indica la policia. Els fets han tingut lloc cap a la una a la carretera T-344. L'individu, de 32 anys, és veí de Vilafranca del Penedès i té nacionalitat espanyola. Els Mossos li atribuïxen delictes contra la seguretat del trànsit, no tenir el permís de conduir en vigor, conduir sota els efectes de les drogues, delicte de lesions per imprudència greu i desobediència greu als agents de l'autoritat.
Cap a la una del migdia, una patrulla de Mossos que feia un control policial a Freginals ha indicat el conductor que s'aturés. L'home, a bord d'un tot terreny, n'ha fet cas omís i ha iniciat una fugida a gran velocitat fins que els agents l'han perdut de vista, segons el relat del cos policial.
Uns dos quilòmetres més endavant, ja dins del terme municipal d'Amposta, els mossos han vist que hi havia hagut un accident múltiple, un dels vehicles del qual era el tot terreny que perseguien. Després han pogut constatar que el conductor escàpol havia envaït el carril contrari i havia xocat de cara amb un turisme. Arran d'esta col·lisió, tres vehicles més han xocat per encalç.
Un dels implicats en l'accident ha resultat ferit greu i cinc més han sofert lesions de gravetat menors. Totes sis persones han estat traslladades a l'Hospital Verge de la Cinta de Tortosa.
El conductor del vehicle que ha provocat l'accident ha resultat il·lès i ha quedat detingut desprès de donar positiu en les proves indiciàries de detecció de drogues. També s'ha comprovat que no tenia en vigor el permís de conduir perquè havia perdut tots els punts.
Detingut un conductor drogat i sense carnet després de fugir d'un control i xocar contra cinc vehicles a Amposta
Societat
El detingut ha resultat il·lès, però hi ha hagut sis ferits, un de greu i cinc amb lesions menys greus
ARA A PORTADA
-
-
Medi ambient Un pont astronòmic de 121 anys: l’Observatori de l’Ebre apunta a l’eclipsi amb sis telescopis Sílvia Berbís Morelló
-
-
Terra Com canvia temperatura i humitat en un eclipsi? El Meteocat enviarà tres globus sonda Arnau Urgell i Vidal
-
Medi ambient «Com a humà, mirar un eclipsi total és sentir-se sense poder, amb una indefensió absoluta» Sílvia Berbís Morelló
Publicat el
26 de novembre de 2021 a
les 20:36
Actualitzat el
26 de novembre de 2021 a les
20:44
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Tortosa amplia el termini de les obres de l'aparcament dels terrenys de Renfe per la calor
-
Societat
Els turistes accepten limitar l’accés en cotxe al Delta si és per protegir l’espai natural
-
Societat
La calor extrema mata el musclo al delta de l'Ebre: un 20% menys de producció
-
Societat Dalmau reivindica la candidatura “guanyadora” de Móra la Nova per convertir Catalunya en “un referent” en IA
-
Societat
El català de la Franja i un concurs de cantautors, protagonistes del segon Festival Posa-hi Tu l'Accent
-
Societat
Surten a concurs les obres dels dos projectes per transformar la façana fluvial de Tortosa
