Els Mossos d'Esquadra van detindre el passat dimecres 25 de juliol un conductor begut després de provocar un accident múltiple a l'N-340 al Baix Ebre i fugir del lloc. El sinistre va dixar un ferit lleu i l'infractor, de 35 anys i veí de Vila-seca, va quadruplicar la taxa màxima d'alcohol permesa amb un resultat d'1,06 mg. Pels voltants de les 8 hores del matí del mateix dia 25, agents del sector de trànsit de Tortosa feien un control al quilòmetre 1.106 de l'N-340, al terme municipal del Perelló, quan van observar un turisme que circulava en sentit sud i presentava danys a la part lateral dreta, així com la roda davantera d'este costat punxada. Els agents van iniciar la marxa darrere del vehicle per tal d'aturar-lo i van observar que circulava fent ziga-zagues, posant en perill la resta d'usuaris de la via. Dos quilòmetres després, al quilòmetre 1.104,5, el cotxe infractor va traçar un revolt envaint el carril contrari i va envestir una furgoneta que circulava en sentit nord.
Esta maniobra va provocar de retruc un accident múltiple en el qual es van veure implicats tres vehicles més, concretament dos camions i un altre turisme, amb el resultat d'una persona ferida de caràcter lleu. Després de provocar l'accident, el vehicle infractor va continuar la marxa i va tornar a xocar contra una tanca de protecció de la via fins que els danys soferts van fer que s'aturés. El conductor, que presentava símptomes evidents d'embriaguesa, va ser sotmès a les proves de detecció d'alcohol amb un resultat de 1,06 mg d'alcohol per litre d'aire expirat, més de quatre vegades superior a la taxa permesa.
Els agents van detindre el conductor, de 35 anys, nacionalitat búlgara i veí de Vila-seca pels delictes de conducció temerària i conduir sota els efectes de begudes alcohòliques, amb resultat d’accident. L'arrestat va quedar en llibertat un cop va declarar en seu policial i resta pendent de ser requerit per presentar-se davant l'autoritat judicial competent. Text
Detingut un conductor begut després de provocar un accident múltiple a l'N-340 al Baix Ebre i fugir del lloc
El sinistre va deixar un ferit lleu i l'infractor, de 35 anys i veí de Vila-seca, va quadruplicar la taxa màxima d'alcohol permesa
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de juliol de 2018 a
les 20:20
Actualitzat el
28 de juliol de 2018 a les
20:26
Et pot interessar
-
Societat
Hife reforça amb quinze busos les línies que connecten Terres de l'Ebre amb Tarragona i Barcelona
-
Societat
Reobert el tram de la Via Verda entre Bot i Prat de Comte després de l'arranjament d'un túnel
-
Societat
El Delta i l'interior de les Terres de l'Ebre viuran un minut de glòria amb l'eclipsi solar
-
Societat
El consum del CAT s'incrementa un 3,9% durant el 2025, fins als 77,4 hectòmetres cúbics
-
Societat
Tortosa s’incorpora al projecte Mapadeball amb alumnes dels instituts Dertosa i Cristòfol Despuig
-
Societat
El Consell Comarcal del Baix Ebre revisa el risc de despreniments a la Via Verda per senyalitzar les zones afectades
