Agents dels Mossos d’Esquadra van detindre este diumenge 21 de juny un home de 59 anys i sense domicili a l’Estat espanyol com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat del trànsit per conduir un vehicle sota la influència de begudes alcohòliques.
Els fets van ocórrer sobre les 19,30 hores quan diversos avisos de ciutadans van alertar al telèfon d’emergències 112 que un camió circulava per la carretera N-340, a l’alçada d’Alcanar de manera erràtica amb variacions de velocitat brusques i fent ziga-zagues.
Ràpidament una patrulla dels Mossos d’Esquadra va localitzar el vehicle i al seu conductor al qual li van practicar les proves de detecció alcohòlica amb el resultat de 1,03 mg/l , es a dir, quasi set vegades per sobre de la taxa permesa en un conductor professional que és de 0,15 mg/l.
Un cop identificat el conductor, el qual no tenia residència a l’Estat espanyol, va quedar detingut per un delicte contra la seguretat viària i el camió immobilitzat.
El detingut ha passat avui a disposició del jutjat d’instrucció de guàrdia d’Amposta i ha estat decretada la seua llibertat amb càrrecs. Les penes per este tipus de delictes poden ser de presó de tres a sis mesos o amb la multa de sis a dotze mesos o amb treballs en benefici a la comunitat de trenta-un a noranta dies i, en qualsevol dels casos, amb la privació del dret a conduir vehicles a motor i ciclomotors per temps superior a un any i fins quatre anys
Detingut un camioner per circular per l'N-340 fent ziga-zagues i sextuplicant la taxa d’alcohol permesa
Diversos ciutadans van alertar al 112 que un camió circulava per la nacional, a l’alçada d’Alcanar de manera erràtica amb variacions de velocitat brusques i fent ziga-zagues
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de juny de 2020 a les 16:55
Actualitzat el 22 de juny de 2020 a les 17:01
Et pot interessar
-
Societat Trenta ebrencs transplantats en un any i trenta més en llista d'espera
-
Societat La Torre de l'Espanyol clebra la diversitat de l'escola El Tormo amb una «couscousada» popular
-
Societat Els drons comencen a substituir els tractors als arrossars del delta de l’Ebre
-
Societat Així serà la prova d'alertes a dos municipis ebrencs este dijous a la tarda
-
Societat Comencen les obres per connectar a peu el centre de Tortosa amb l’Hospital Verge de la Cinta
-
Societat Els autoconsums col·lectius es disparen a la demarcació de Tarragona amb un augment del 70% en un any