Agents dels Mossos d’Esquadra de l’Àrea Regional de Trànsit de la Regió Policial Terres de l’Ebre van detenir dimecres un home de 49 anys, amb domicili a la República Txeca, com a presumpte autor dels delictes de conducció temerària, conducció sota els efectes de l’alcohol i negativa a sotmetre’s a les proves d’alcoholèmia.
Els fets van tenir lloc a l’autopista AP-7 on diversos usuaris van alertar d’un camió que circulava de forma temerària per esta via a l’altura d’Amposta. Ràpidament, una patrulla va adreçar-se a l’autopista i va poder localitzar el vehicle.
Els agents van observar com el camió anava fent ziga-zagues i posava en perill la resta d’usuaris de la via. Fins i tot, en un d’estos moviments el vehicle va tenir un fregament amb la tanca de seguretat del marge dret de la via.
Davant d’això, els mossos van posar-se davant del camió i van indicar al conductor que els seguís fins la sortida de l’autopista a l’Ametlla de Mar.
Un cop aturat, els agents van comprovar que el conductor es trobava clarament sota els efectes de l’alcohol i van voler fer-li la prova d’alcoholèmia. El camioner es va negar en un primer moment i després, quan va accedir a bufar, va fer la prova intencionadament de forma incorrecta.
Per tot plegat, els mossos van detenir-lo pels delictes mencionats anteriorment i també van immobilitzar el camió, moment en el qual van observar que a la cabina hi havia diverses caixes de llaunes de cervesa, ampolles de cervesa, una ampolla de vi i una ampolla de 2 litres de whisky, la majoria buides.
El detingut va passar ahir a disposició del Jutjat d’Instrucció número 1 de Tortosa.
Detingut un camioner per circular per l'AP-7 begut, de forma temerària i negar-se a fer les proves d’alcoholèmia
Societat
Diversos usuaris van alertar d’un camió que circulava de forma temerària per l'autopista a l’altura d’Amposta
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de desembre de 2020 a
les 18:35
Actualitzat el
18 de desembre de 2020 a les
18:41
Et pot interessar
-
Societat
Confiscats cinc patinets a Ulldecona per incomplir la normativa
-
Societat
L’activista de Tortosa Andreu Curto s’enfronta a un nou judici arran de la vaga general de fa 14 anys
-
Societat
Primer dia de curs a l'Ebre: els alumnes tornen a classe mentre els docents tallen l’N-340
-
Societat
Tortosa ajorna els focs de la Cinta a l'11 de setembre per l’alt risc d’incendi
-
Societat
Roquetes brinda de nou pel producte local amb «De Roquetes Vi, i Punyetes Baixo»
-
Societat
Fiscalia rebaixa la petició de presó per a l'exgerent de la cooperativa de l'Aldea per les dilacions indegudes
