La Policia Local d'Amposta ha detingut un veí de la ciutat, de 39 anys, com a presumpte autor d'un delicte de robatori en força a l'interior d'un vehicle.
El robatori va passar de la matinada de dimecres passat. El detingut hauria trencat la finestra del conductor d'un vehicle estacionat al passatge Santa Anna i va sostreure diversos objectes del seu interior.
La detenció s'ha fet este divendres al matí i ha estat possible gràcies a la informació facilitada per la pròpia víctima dels fets. La policia no descarta que puga tenir relació amb altres robatoris comesos en les darreres setmanes amb el mateix modus operandi.
Detenen un home d'Amposta per un robatori amb força en un vehicle
Societat
L'home va sostreure objectes de l'interior del cotxe
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de febrer de 2019 a
les 14:33
Actualitzat el
22 de febrer de 2019 a les
14:38
Et pot interessar
-
Societat
La CHE instal·larà onze estacions per mesurar el cabal i la pluja al tram final de l’Ebre
-
Societat
El nou cap dels Agents Rurals a l’Ebre vol desplegar franges de protecció contra incendis en més de 6.000 equipaments
-
Societat
El Delta porta el peix local a les aules per fomentar-ne el consum entre els infants
-
Societat
La Guàrdia Civil desplega un dispositiu especial de protecció ambiental durant la sega de l’arròs
-
Societat
L’Ajuntament de l’Ampolla denuncia desperfectes al casal municipal després d’una festa jove
-
Societat
Jesús es mou pel càncer infantil amb una cursa i caminada solidàries
