Els veïns del 122 del carrer Federico García Lorca de Deltebre han hagut de ser desallotjats esta matinada per l'incendi d'un vehicle aparcat en un magatzem annex a esta casa.
Els Bombers han rebut l'avís de foc a les 2.51 hores. El foc ha calcinat totalment el vehicle i ha afectat una part del magatzem. Al lloc s'hi han desplaçat 5 dotacions dels Bombers, que han apagat el foc poc abans de les 4 de la matinada.
Com a mesura preventiva, s'han desallotjat els veïns de la casa, un dels quals ha hagut de ser traslladat al cap de Deltebre per un atac d'ansietat.

ARA A PORTADA
-
Condemnen la responsable de l'alberg d'animals de Camarles per maltractament i intrusisme professional Redacció
-
-
Una vuitantena d'efectius d'emergències testen com actuarien en un cas de fuita d'amoníac al port de la Ràpita
-
Nou vaques aprofiten una rotonda per protagonitzar una fugida de pel·lícula a la Salsadella Redacció
-
Publicat el 05 de desembre de 2014 a les 11:22
Actualitzat el 05 de desembre de 2014 a les 14:14
Et pot interessar
-
Societat Un viatge a la moda d’ahir: el nou catàleg d’indumentària de la Festa del Mercat a la Plaça
-
Societat La Diada de l'Ostra de l'Ampolla encén la primavera gastronòmica a la costa ebrenca
-
Societat Tortosa ja té les reines i hereus majors de les festes de la Cinta 2025
-
Societat El FabLab Terres de l’Ebre millora l’autonomia d’una jove amb mobilitat reduïda amb impressió 3D
-
Societat L’Arrossera obre les portes com a nou espai de talent, creació i identitat a Deltebre
-
Societat José Luis Arín confia en un pontificat de Lleó XIV continuista però amb una empremta pròpia