La Guàrdia Civil ha intervingut 4 granades de mà, una granada de morter i una cua de morter de la Guerra Civil a un veí de Santa Bàrbara que els venia per internet .
La Intervenció d'Armes i Explosius d'Amposta de la Guàrdia Civil, va tenir coneixement de l'existència d'un anunci en una plataforma de comerç en línia de compravenda de productes de segona mà, on s'oferien bombes, granades de mà bales i morters de la Guerra Civil, per un valor de 300 €.
Després de diverses tasques d'investigació, es va contrastar l'autenticitat de l'anunci i la procedència de l'anunciant, un veí de la localitat de Santa Bàrbara.
Per al decomís dels artefactes va ser necessària l'actuació del Grup d'Especialistes en Desactivació d'Explosius de la Comandància de la Guàrdia Civil de Tarragona, que van comprovar que els artefactes no contenien càrrega, pólvora de propulsió, ni explosiu algun en el seu interior.
El titular de l'anunci va ser denunciat per infracció a la Llei 4/2015 de Protecció de Seguretat Ciutadana.
Denuncien un veí de Santa Bàrbara per vendre bombes i granades de mà de la Guerra Civil per internet
Les oferia per 300 euros
ARA A PORTADA
-
L'ebrenc que pedala pel projecte Emma encara la recta final de la volta al món en bicicleta Redacció
-
ERC demana a Txell Ulldemolins que renuncie a l’acta de regidora i consellera comarcal després de donar-se de baixa del partit Redacció
-
-
Els Bombers donen per tancat l'incendi en una botiga d'electrodomèstics a Amposta, que va provocar 30 atesos lleus Redacció
Publicat el 21 de març de 2019 a les 13:15
Actualitzat el 21 de març de 2019 a les 13:24
Et pot interessar
-
Societat Tortosa obri la licitació de les botigues exteriors buides del mercat municipal per reactivar l’activitat comercial
-
Societat La PDE encetarà el 20 de setembre els actes del seu 25è aniversari
-
Societat Amposta estrena una planta de biomassa i inverteix 90.000 euros més en la millora de les instal·lacions esportives
-
Societat La flota d'arrossegament de la Ràpita reprèn l’activitat amb captures superiors a l’any passat
-
Societat Els promotors del parc eòlic de les Colladetes busquen inversors entre els veïns del Perelló
-
Societat L'element únic de les festes de la Cinta de Tortosa: un circuit de penyes que mou un miler i mig de joves