L’Ajuntament de Deltebre continua la seua aposta per la sostenibilitat i la cura del medi ambient amb la instal·lació de quatre nous espais específics per al reciclatge de càpsules de cafè. Esta iniciativa, que s’ha posat en marxa esta mateixa setmana, respon a la voluntat del Govern municipal de disposar de punts de reciclatge adequats per a aquest tipus de residus, dels quals no es disposava d’un sistema de gestió específic.
Els nous espais de reciclatge estaran ubicats als dos mercats municipals, a la deixalleria, al punt verd de Riumar i també al reciclamòbil per així facilitar l’accés a tota la població. Estos punts recolliran càpsules de cafè tant de plàstic com d’alumini, permetent-ne un tractament adequat per minimitzar l’impacte ambiental d’estos residus.
Segons ha destacat la regidora d’Enfocament Turístic, Sostenibilitat i Platges, Lola Casanova, “aquesta nova acció forma part del nostre compromís amb la sostenibilitat i el medi ambient. En aquest sentit, volem que els veïns i veïnes tinguin les eines necessàries per participar activament en la gestió responsable dels residus”. La regidora també ha recordat que el reciclatge de càpsules de cafè és un pas més en el conjunt d’iniciatives de millora ambiental que l’Ajuntament ha posat en marxa en els darrers anys, i ha fet una crida a la ciutadania perquè faci ús d’aquests nous espais.
Amb esta mesura, l’Ajuntament de Deltebre reafirma la seua voluntat de fomentar iniciatives que contribueixin a la protecció del Delta i a la reducció de la contaminació, tot implicant la participació de la ciutadania en el procés.
Deltebre ubica cinc espais per impulsar el reciclatge de les càpsules de cafè
Societat
Els nous espais de reciclatge estaran ubicats als dos mercats municipals, a la deixalleria, al punt verd de Riumar i també al reciclamòbil per així facilitar l’accés a tota la població
- Punt de reciclatge de cafè a Deltebre -
- Aguaita.cat
ARA A PORTADA
-
Política Sota investigació l'exgovern de Junts per Tortosa per adjudicar obres de l’Espai Moreira un cop inaugurat Redacció
-
-
-
Política L’Ametlla de Mar habilita un carril bici de 6 quilòmetres per connectar les cales del nord Redacció
-
Economia Capitania Marítima de Tarragona reconeix quatre pesquers ebrencs per la seua seguretat a bord Redacció
Publicat el
08 d’octubre de 2024 a
les 12:29
Et pot interessar
-
Societat
Manel de Ramón, pregoner de les Festes Majors d’Amposta 2026
-
Societat
La Festa del Mar torna a la Ràpita per descobrir la badia des de l'aigua
-
Societat
Indignació a Bítem per la crema intencionada de la foguera de Sant Joan la nit abans de la revetlla
-
Societat
Les platges per a gossos a les Terres de l’Ebre: ubicacions, calendari i condicions
-
Societat
L’Ajuntament d’Amposta tanca cautelarment un local d’oci per incidències i molèsties veïnals
-
Societat
Mor Manel Masià Marsà, president de la Comunitat de Regants del Canal de la Dreta durant 40 anys
