Una edició més, el municipi de Deltebre ha estat convidat per l’organització del Festival Loire, que es realitza a la ciutat d’Orleans, a participar en esta fira per a donar a conèixer els atractius turístics de la població. El Festival, que es va iniciar el dimecres i finalitza aquest mateix diumenge, congrega a més de 750.000 visitants d’arreu de França i del món.
L’alcalde de Deltebre, Lluís Soler, que ha participat en la inauguració del Festival, ha explicat que “la presència en aquest Festival ens permet projectar el nostre municipi i mostrar les nostres tradicions, paisatges i sabors als veïns i veïnes de França, i d’arreu del món, que estan gaudint d’aquesta fira de reconeixement internacional”.
Durant els dies del Festival, i més enllà de la promoció i difusió turística, des de l’espai de Deltebre també s’han realitzat degustació del producte típic, exposicions de fotografies i d’arts de pesca, i passejos en barquet de perxa pel riu Loire.
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de setembre de 2021 a les 18:43
Actualitzat el 27 de setembre de 2021 a les 19:13
Et pot interessar
-
Societat Alumnes de l’Institut Dertosa donen veu a les dones ebrenques silenciades per la Guerra Civil
-
Societat Mor Paco Faiges i Ribas, històric vicepresident de la Cambra de Comerç de Tortosa
-
Societat Territori millora el drenatge de la carretera dels Valentins, a Ulldecona, per evitar les inundacions
-
Societat Retards i autobusos alternatius a Rodalies afecten l’enllaç de les Terres de l’Ebre amb Barcelona
-
Societat Una trentena de plantadors s'enfanguen a la Festa de l'Arròs de Deltebre
-
Societat El cribratge del càncer de coll uterí s’estén a les Terres de l’Ebre amb una prova més precisa que la citologia