L'Ajuntament de Deltebre ha iniciat esta setmana un nou procés de participació ciutadana per tal d’escollir un dels dos projectes finalistes que porten per objectiu reordenar tota la zona de les instal·lacions esportives del camp de l’Aube. El projecte guanyador, serà inclòs en els pressupostos de l’Ajuntament de Deltebre de l’exercici 2019.
“Volem que la ciutadania tinga la última paraula a l’hora d’escollir quin projecte s’adequa millor per a dinamitzar socialment l’entorn del camp de l’Aube i amb l’objectiu que es puguen celebrar tot tipus d’esdeveniments vinculats no només amb l’esport, sinó també amb el lleure i la cultura”, ha explicat l’alcalde de Deltebre, Lluís Soler.
Els dos projectes, sorgits a partir d’un concurs d’idees, es poden visualitzar tan a la pàgina web de l’Ajuntament com també en les butlletes de participació. En el cas del primer projecte, es destaca el canvi de l’entrada principal al camp de futbol amb una nova zona d’accés per a vianants, la proposta d’unes noves graderies a dos vessants, un vial per a vianants i carril bici, noves zones enjardinades, un parc infantil, entre d’altres.
En el cas del segon projecte, es proposa un camí que connecte tot l’àmbit entre l’església i el centre neuràlgic del projecte, així com l’acondicionament de l’entrada al camp i de la cantina, arranjar la graderia, determinar dues zones d’aparcament, espai verds de transició, zones de jocs de lleure i de pícnic amb barbacoes, entre d’altres.
Fins el proper 31 de juliol, tota la ciutadania que supere els 16 anys d’edat i estiga censada al municipi podrà efectuar el seu vot a la web de l’Ajuntament de Deltebre o bé dipositant la seua papereta en una urna ubicada a l’Espai d’Atenció Ciutadana del propi ajuntament. També es preveu que l’Ajuntament desplace el punt de votació física a diferents espais de Jesús i Maria.
Deltebre convoca una consulta per decidir l'entorn de les instal·lacions esportives de l'Aube
El projecte guanyador, serà inclòs en els pressupostos de l’Ajuntament de Deltebre de l’exercici 2019

- Imatge virtual dels dos projectes. -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
Condemnen la responsable de l'alberg d'animals de Camarles per maltractament i intrusisme professional Redacció
-
-
Una vuitantena d'efectius d'emergències testen com actuarien en un cas de fuita d'amoníac al port de la Ràpita
-
Nou vaques aprofiten una rotonda per protagonitzar una fugida de pel·lícula a la Salsadella Redacció
-
Publicat el 18 de juliol de 2018 a les 10:52
Actualitzat el 18 de juliol de 2018 a les 10:57
Et pot interessar
-
Societat Deltebre, pioner a les Terres de l’Ebre en la xarxa de Destins Turístics Intel·ligents
-
Societat Un viatge a la moda d’ahir: el nou catàleg d’indumentària de la Festa del Mercat a la Plaça
-
Societat La Diada de l'Ostra de l'Ampolla encén la primavera gastronòmica a la costa ebrenca
-
Societat Tortosa ja té les reines i hereus majors de les festes de la Cinta 2025
-
Societat El FabLab Terres de l’Ebre millora l’autonomia d’una jove amb mobilitat reduïda amb impressió 3D
-
Societat L’Arrossera obre les portes com a nou espai de talent, creació i identitat a Deltebre