L’Ajuntament del Perelló (Baix Ebre) ha iniciat les obres d’urbanització i enjardinament de l’àrea destinada a l’aparcament d’autocaravanes al municipi.
Es tracta d’una superfície de 2.038 metres quadrats que comptarà amb un total de setze places, així com una plataforma per al buidatge d’aigües grises i negres, born per al servei de buidatge, neteja dels dipòsits i connexió d’aigua potable i contenidors de brossa per fraccions.
Segons el consistori, l’actuació, adjudicada per un import de 192.934 euros, busca “donar resposta a esta necessitat creixent de modalitat vacacional”, al mateix temps que es vol atraure este tipus de turisme al nucli per descentralitzar-lo de la costa i desestacionalitzar-lo dels mesos “estrictament estivals”.
Comencen les obres d’urbanització i enjardinament de la futura àrea d’autocaravanes del Perelló
Societat
L’actuació està valorada en 192.934 euros i oferirà un total de setze places
ARA A PORTADA
-
Economia Ordeig es compromet a obrir una nova línia d’ajuts pels danys dels recents aiguats a l’Ebre ACN
-
-
Societat El COPATE ja no pot frenar amb larvicides la nova generació de mosquits al Delta Joan Navarro
-
Política ERC i Junts mantenen el pols polític per la gestió municipal a l’Ametlla de Mar Joan Navarro
-
Política Junts demana explicacions al Govern per l’actuació de l’INCAVI en el cas de la DO Terra Alta Joan Navarro
Publicat el
06 de març de 2024 a
les 19:06
Actualitzat el
06 de març de 2024 a les
19:12
Et pot interessar
-
Societat
Meritxell Roigé sosté que Tortosa necessitava els serveis d’Efial per falta de personal
-
Societat
La DO Terra Alta rebutja les acusacions de frau i assegura que són «absolutament falses»
-
Societat
Anticorrupció apunta que Efial pactava sobrecostos de fins al 40% en obres de l’Ametlla de Mar
-
Societat
Cinc investigats en una causa per presumpta malversació a la DO Terra Alta que esquitxa l’INCAVI
-
Societat
Caseres dignifica les restes de deu víctimes de la Guerra Civil gairebé 90 anys després
-
Societat
Del drenatge a les alertes: la Ràpita reforça la resposta davant de nous aiguats
