L’Ajuntament del Perelló (Baix Ebre) ha iniciat les obres d’urbanització i enjardinament de l’àrea destinada a l’aparcament d’autocaravanes al municipi.
Es tracta d’una superfície de 2.038 metres quadrats que comptarà amb un total de setze places, així com una plataforma per al buidatge d’aigües grises i negres, born per al servei de buidatge, neteja dels dipòsits i connexió d’aigua potable i contenidors de brossa per fraccions.
Segons el consistori, l’actuació, adjudicada per un import de 192.934 euros, busca “donar resposta a esta necessitat creixent de modalitat vacacional”, al mateix temps que es vol atraure este tipus de turisme al nucli per descentralitzar-lo de la costa i desestacionalitzar-lo dels mesos “estrictament estivals”.
Comencen les obres d’urbanització i enjardinament de la futura àrea d’autocaravanes del Perelló
L’actuació està valorada en 192.934 euros i oferirà un total de setze places
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de març de 2024 a les 19:06
Actualitzat el 06 de març de 2024 a les 19:12
Et pot interessar
-
Societat El punt lila mòbil atén gairebé 2.000 persones en quinze dies a Tarragona i l'Ebre
-
Societat Paüls estrena un nou local per a la gent gran
-
Societat Nova normativa de pesca recreativa a les Terres de l’Ebre: limitacions, vedes i talles mínimes a partir del setembre
-
Societat Nous descobriments arqueològics confirmen que l’Antic d’Amposta es va ocupar fa 2.700 anys
-
Societat Llum verda al projecte de la nova carretera entre la Ràpita i Poble Nou del Delta
-
Societat Nous serveis d'autobús entre Gandesa i pobles de la Terra Alta i més connexions amb Tortosa