El Consell Comarcal de la Ribera d'Ebre ha iniciat les obres d'adequació de la nau, de 2.000 metres quadrats, del polígon industrial del Molló on s'ubicarà el centre de l'Àrea 5G Terres de l'Ebre. La inversió, de 97.000 euros, provenen dels fons de reactivació de l'IDECE i del Consorci format per Tivissa, Móra la Nova, Ginestar, Garcia i la Cambra de Comerç de Reus. Els treballs serviran per preparar l'espai, la instal·lació elèctrica i la xarxa informàtica i la climatització. El centre neuràlgic d'ús i proves en 5G serà referència a les Terres de l'Ebre quan, acabades les obres, s'instal·lin les antenes de tecnologia mòbil 5G en mode indoor a la nau.
Durant el primer quadrimestre del 2021 també s'hi instal·laran antenes i radioenllaços de 5G per cobrir tot el polígon industrial de 36 hectàrees i en una segona fase es farà la connexió a alta velocitat des de la nau amb l'edifici del Consell Comarcal, a tres quilòmetres de distància.
Comencen les obres del centre 5G de l'Àrea de l'Ebre al polígon el Molló de Móra la Nova
Societat
Els treballs es financen amb fons de reactivació de l'IDECE i del Consorci de l'àrea industrial
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de desembre de 2020 a
les 19:48
Actualitzat el
21 de desembre de 2020 a les
19:56
Et pot interessar
-
Societat
«El ioga no és aconseguir una postura, és veure què ens passa quan no la podem fer»
-
Societat
Expacients d'un centre de desintoxicació de les Terres de l'Ebre denuncien humiliacions i coaccions
-
Societat
Relleu en bloc a la direcció de l’Institut Despuig de Tortosa arran del suspens de la directora en l’avaluació
-
Societat Un any i mig de presó i quatre d’inhabilitació: la petició de Fiscalia contra l’exalcalde d’Amposta Manel Ferré
-
Societat
Ser pansexual en un poble de 1.200 habitants: «Sents que has de donar la cara»
-
Societat
Compren l'antiga discoteca Metro al polígon de Tosses d'Amposta per fer-hi un centre de culte
