Dos persones han resultat ferides de caràcter lleu en un accident que ha tingut lloc pocs minuts abans de les 5 de la tarda a l’autopista AP-7, al terme municipal de Camarles. Segons informa el Servei Català de Trànsit, en el sinistre s’hi ha vist implicat un camió, un vehicle tot terreny i tres turismes. A conseqüència d’este sinistre s’ha tallat inicialment el trànsit en sentit sud al punt quilomètric 315 hores i a hores d’ara hi ha un carril obert. Hi ha intervingut quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra i també el Servei d’Emergències Mèdiques i els Bombers.
També ha migdia hi ha hagut un accident amb dos persones ferides, amb pronòstic menys greu, a les carreteres ebrenques, concretament a l’enllaç entre la carretera C-12 i l’N-420, a Móra la Nova. Un dels ferits ha estat traslladat a l’hospital comarcal de Móra d’Ebre i l’altre al Verge de la Cinta de Tortosa. En este cas ha estat un camió el que ha sortit de la via, obligant a tallar el trànsit durant un quart d’hora inicialment, i a fer desviaments per l’interior de Móra la Nova. A les 16.29 hores s’ha tornat a tallar este punt per retirar el camió.
Cinc vehicles implicats en un accident amb dos ferits a l’AP-7, a Camarles
Societat
Dos persones més també han resultat ferides de caràcter menys greu en accidentar-se un camió a la C-12, a Móra la Nova
ARA A PORTADA
-
-
-
Terra Catalunya supera el rècord del 2026 en el segon dia de juliol més càlid del segle Arnau Urgell i Vidal
-
Medi ambient Recurs judicial contra la llicència ambiental per construir una macrogranja amb 2.500 porcs a Ulldecona Sílvia Berbís Morelló
-
Política La Ràpita dota la brigada municipal de polseres intel·ligents per prevenir cops de calor Redacció
Publicat el
01 d’agost de 2019 a
les 18:17
Actualitzat el
01 d’agost de 2019 a les
18:24
Et pot interessar
-
Societat
«Viatja amb Emma», la nova campanya per recaptar donatius per a la investigació del càncer de mama a l'Ebre
-
Societat
L'Hospital Verge de la Cinta celebra el 50è aniversari amb una cursa i caminada solidària
-
Societat
Fiscalia demana 25 anys de presó per als acusats de matar un home en una finca de Tortosa i llançar-lo a l'Ebre
-
Societat
Des del cel, un any després: així es veu la petjada de l'incendi de Paüls
-
Societat
«El ioga no és aconseguir una postura, és veure què ens passa quan no la podem fer»
-
Societat
Expacients d'un centre de desintoxicació de les Terres de l'Ebre denuncien humiliacions i coaccions
