El recompte de dades sobre coronavirus al territori, convida, un dia més a l'optimisme.
Segons les últimes dades difoses pel Departament de Salut, corresponents al 22 de maig, el territori no ha sumat cap nou cas positiu confirmat per prova PCR, de manera que des de l'inici de la pandèmia els infectats són 324.
Pel que fa als casos sospitosos, en l’últim dia cal sumar-ne 63 més. Cal tenir en compte, però, que ara els Centres d’Atenció Primària realitzen proves diagnòstiques a tots estos casos.
Des del passat 28 d’abril no s’ha hagut de lamentar cap mort al territori relacionada amb la covid-19. En total, des de l’inici de la pandèmia 42 persones han perdut la vida al territori a causa del virus.
Ahir, a més, va ser donat d’alta de l’Hospital Comarcal de Móra d’Ebre l’últim pacient ingressat per coronavirus al territori.
Este dilluns 25 de maig les Terres de l'Ebre entraran en la fase 2 de la desescalada.
[noticia]18117[/noticia]
ARA A PORTADA
-
Vetlladores ebrenques denuncien una vulneració de drets: set dies de baixa de la Seguretat Social Joan Navarro
-
L’Institut Terra Alta es quedarà amb dues línies de 1r d’ESO i ràtios al límit legal el curs vinent Redacció
-
El Govern inverteix prop de 12 milions en la millora del ferm de la xarxa viària de l'Ebre i Tarragona Redacció
-
Itziar Segarra, nova directora general de Política Marítima i Pesca Sostenible en substitució de Toni Espanya Redacció
-
En marxa la instal·lació de plaques solars als pavellons de Remolins i del Temple a Tortosa Redacció
Publicat el
23 de maig de 2020 a
les 17:35
Actualitzat el
23 de maig de 2020 a les
17:39
Et pot interessar
-
Societat
La caminada solidària donarà el tret de sortida de la programació del 8-M a Alcanar
-
Societat
Tortosa impulsa el Mes Lila amb una programació diversa pel 8-M
-
Societat
Deltebre respon amb 9.454 al·legacions a l’atermenament de l’Estat
-
Societat
Trens Dignes critica les prestacions limitades de la integració tarifària a l'Ebre i exigeix la dimissió de Manel Nadal
-
Societat
Amposta redueix un 8,43% els fets delictius el 2025 i se situa per sota de dades del 2011
-
Societat
Unes obres a Ulldecona destapen restes de l’antiga muralla
