El recompte de dades sobre coronavirus al territori, convida, un dia més a l'optimisme.
Segons les últimes dades difoses pel Departament de Salut, corresponents al 22 de maig, el territori no ha sumat cap nou cas positiu confirmat per prova PCR, de manera que des de l'inici de la pandèmia els infectats són 324.
Pel que fa als casos sospitosos, en l’últim dia cal sumar-ne 63 més. Cal tenir en compte, però, que ara els Centres d’Atenció Primària realitzen proves diagnòstiques a tots estos casos.
Des del passat 28 d’abril no s’ha hagut de lamentar cap mort al territori relacionada amb la covid-19. En total, des de l’inici de la pandèmia 42 persones han perdut la vida al territori a causa del virus.
Ahir, a més, va ser donat d’alta de l’Hospital Comarcal de Móra d’Ebre l’últim pacient ingressat per coronavirus al territori.
Este dilluns 25 de maig les Terres de l'Ebre entraran en la fase 2 de la desescalada.
[noticia]18117[/noticia]
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de maig de 2020 a
les 17:35
Actualitzat el
23 de maig de 2020 a les
17:39
Et pot interessar
-
Societat
La Diputació de Tarragona destina 2,8 milions a millorar el camí d’accés als Ports
-
Societat
L’Ampolla impulsa tres projectes per millorar el drenatge urbà en episodis de pluja intensa
-
Societat
Móra la Nova es convertirà en l’epicentre del debat sobre l’impacte socioeconòmic de la IA
-
Societat
«Ernesto és aquí, de tornada a casa»
-
Societat
Tornen les Jornades Gastronòmiques KM0 de la Ràpita per reivindicar el producte de proximitat
-
Societat
L’Ajuntament d’Amposta i APASA uneixen esforços per aconseguir avals per a la Creu de Sant Jordi
